پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه گفت: در راستای اجرای نیت واقفین 80 درصد در آمد موقوفات اداره اوقاف و امور خیریه منطقه تربت حیدریه صرف اطعام و سایر هزینه های مراسمات عزاداری ماه محرم و صفر می شود.

شعار سال: حجت الاسلام محسن لطفی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه اظهار داشت: در سطح سه شهرستان تربت حیدریه، زاوه و مه ولات ۶۴ بقعه، هزار موقوفه و سه هزار و ۵۰۰ رقبه داریم که در سامانه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه درآمد این اداره از ۱٫۵ میلیارد ریال در سال ۹۱ به بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در سال جاری رسیده، افزود: ۹۰ درصد موقوفه های این منطقه با موضوع محرم و عزاداری ایام محرم و صفر است.

لطفی اذعان کرد: با توجه به ارادت مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به سرور و سالار شهیدان، بیشتر نیت موقوفات استان به منظور اطعام در عزاداری حسینی است.

رئیس اوقاف و امور حیدریه تربت حیدریه ادامه داد: با برنامه ریزی انجام گرفته علاوه بر ۱۰ روز اول محرم به منظور فرهنگ سازی عزاداری طی کل این ایام، دهه دوم و سوم نیز برنامه های ویژه ای درسه شهرستان اجرا می شود.

وی گفت: هم اکنون با فرهنگ سازی انجام گرفته درصدد هستیم نیات واقفینبه سایر امور از جمله سلامت، فرهنگی و حوزه های علمیه و دانش آموزان نیازمند سوق داده شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابان تربت، تاریخ انتشار 12 مهر 95 ، کد مطلب:14325: www.tabantorbat.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
1
0
مدیریت وقف در ایران در سطوح اجرایی و عملیاتی و برخی از زیر ساخت ها ، نیازمند بازنگری اساسی است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
1
0
واقعا وقف و اثرات اون را باید جدی گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین