پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
سخنگوی ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 10 میلیون و 600 هزار مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز دهم فروردین ماه وارد این استان شده اند که نسبت به سال قبل هفت درصد افزایش یافته است.

شعار سال: روز جمعه پایگاه خبری استانداری خراسان رضوی مهدی فروزان افزود: ۹ میلیون و ۱۷۶ هزار نفر در تعطیلات نوروز امسال با وسایل نقلیه شخصی به استان وارد شده اند که این رقم نسبت به سال قبل در این زمان رشد ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

وی اظهار کرد : ۹۲۶ هزار نفر هم با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای وارد استان شده اند که سهم ۹ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده است و نسبت به سال قبل در این زمان ۶ درصد کاهش دارد.

وی ادامه داد : ۳۱۵ هزار نفر از این مسافران نوروزی هم توسط ناوگان حمل و نقل ریلی و با قطار به استان سفر کرده اند که سهم سه درصدی در انتقال مسافران به استان را دارد اما در مجموع نسبت به سال قبل کاهش ۲۸ درصدی را نشان می دهد.

وی سهم ناوگان حمل و نقل هوایی در انتقال مسافران نوروزی به مشهد را هم ۲٫۲ درصد ذکر و عنوان کرد: در این مدت ۲۳۵ هزار و ۸۲۴ مسافر از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد به مشهد وارد شده اند که نسبت به سال قبل در این زمان رشد ۱۶ درصدی نشان می دهد.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شش میلیون و ۴۱۷ هزار نفر از کل مسافران نوروزی استان زائران مشهد الرضا (ع) هستند که نسبت به سال قبل در این زمان رشد هشت درصدی دارد.

به گفته وی، از کل مسافران مشهد پنج میلیون و ۱۵۶ هزار نفر با وسایل نقلیه شخصی ، ۷۰۹ هزار نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای ،۳۱۵ هزار نفر با قطار و ۲۳۵ هزار نفر هم از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد وارد این شهر شده اند.

بر اساس پیش بینی ها تا پایان نوروز امسال ۱۱ میلیون مسافر به خراسان رضوی مسافرت می کنند که مقصد هشت میلیون نفر آنان مشهد خواهد بود

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی 40 ماه نیوز، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1396، کد مطلب: 18521، www.40mahnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین