پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام ۳۵۰۰ نفر از شهرستان‌های ساوه، زرندیه و اراک به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در حرم مطهر امام راحل(ره) خبر داد.

شعار سالسرهنگ محسن گلشن‌زاده با اشاره به در نظر گرفتن تمهیدات برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امسال با توجه به همزمانی بیست و هشتمین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با ایام ماه مبارک رمضان تنها از 7 استان عزاداران و عاشقان حضرت امام راحل برای مراسم ارتحال اعزام خواهند شد.

وی افزود: استان‌های البرز، سمنان، مرکزی، اصفهان، تهران، قزوین و قم در این مراسم حضور خواهند داشت که از استان مرکزی با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده بود که از شهرستان ساوه و زرندیه که از نظر بُعد مسافتی به تهران نزدیک‌تر هستند و مشکلی در بحث روزه‌داری عزادارن ایجاد نمی‌شود تعداد 3 هزار نفر اعزام شوند که باتوجه به درخواست‌های مکرر شهروندان اراکی قرار شد 500 نفر نیز از اراک اعزام شوند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: کاروان‌های اعزامی برای حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) روز 14 خردادماه بعد از نماز ظهر و عصر حرکت خواهند کرد.

گلشن‌زاده با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و مراسم سالروز قیام 15 خرداد گفت: در استان مرکزی در سطح شهرستان‌ها برای روزهای 14 و 15 خردادماه برنامه‌های اجرایی خواهد شد که در شهرستان اراک دو مراسم در شب 14 و 15 خرداد در مصلی بیت‌المقدس با حضور مردم ولایتمدار و مسئولان شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌ها، اهداف و نفس ملکوتی حضرت امام راحل که در هر لحظه نظام را قدرت می‌داد گره خورده است و مهم‌ترین هدف از حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) آشنایی افراد به ویژه جوانان با سیره، روش و منش حضرت امام راحل و تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در روز 14 خرداد در سراسر کشور برای این است که به دشمن قداری که در مقابل نظام اسلامی ایستاده‌، با یکپارچگی نشان دهیم که از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عدول نخواهیم کرد و اگر کسی هم بخواهدذره‌ای از این آرمان‌ها عدول کند با تمام قدرت می‌ایستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10خرداد 96، کدمطلب:1424161، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
زیات شان قول
به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین