پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۴۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آماده‌باش آتش‌نشانان ۱۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی بیست و هشمین مراسم سالگرد امام راحل خبر داد و گفت: ۵۷۰ آتش‌نشان در محل برگزاری مراسم مستقر می‌شوند.

شعارسال: سید جلال ملکی درباره تأمین ایمنی مراسم بیست و هشتمین سالگرد امام خمینی(ره) و آماده‌باش آتش‌نشانان در روز برگزاری مراسم اظهار کرد: مانند همیشه تأمین ایمنی مراسم سالگرد امام خمینی(ره) به سازمان آتش‌نشانی تهران سپرده شده است، به همین منظور علاوه بر آماده‌باش کامل 123 ایستگاه آتش‌نشانی تهران، ایستگاه شماره 50 سازمان آتش‌نشانی تهران (واقع در حرم مطهر) نیز در آماده‌باش کامل به سر خواهد برد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: آتش‌‌نشانان در این مراسم با 250 خودروی سبک، سنگین، موتورسیکلت، تانکر آب، نردبان هیدرولیکی و خودروی پشتیبانی به‌همراه بیش از 570 نفر آتش‌نشانان مستقر می‌شود و استقرارها در دو بخش داخلی و خارجی خواهد بود.

ملکی افزود: استقرارها در بخش داخلی شامل پارکینگ ویژه، صحن شرقی و غربی و بخش داخلی حرم مجموعاً با 24 دستگاه خودروی منبع‌دار و 80 نفر آتش‌نشان خواهد بود همچنین 30 نفر از آتش‌نشانها به‌صورت پیاده در شبستانها و بخشهای مسقف حرم با خاموش کننده‌های دستی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه (14 خرداد ماه جاری) مستقر می‌شوند.

وی تصریح کرد: استقرار مابقی افراد در بخشهای خارجی شامل پارکینگهای خودروهای شخصی و اتوبوسها، سمت مسافران و زائران، بزرگراه‌ها و معابر اطراف خواهد بود، جانمایی آتش‌نشانان از سمت شمال به اتوبان آزادگان، از سمت جنوب به شهرک واوان، از سمت شرق به جاده قدیم قم (خیابان شهید رجایی) و از سمت غرب به اتوبان قم (خلیج فارس) خواهد بود همچنین استقرارها در این بخش از ساعت 16 صورت می‌گیرد.

ملکی با اشاره به گشت‌زنی سیار مدیران ارشد عملیاتی در مراسم خاطرنشان کرد: مراسم از ساعت 18 تا 20 برگزار خواهد شد اما آتش‌نشانان تا پایان مراسم، تخلیه شهروندان و عادی شدن تردد در بزرگراه‌ها مستقر خواهند بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم مانند همیشه با سازمان آتش‌نشانی تهران همکاری لازم را داشته باشند، در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به سامانه 125 یا نیروهای عملیاتی مستقر اطلاع دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11خرداد1396، کدخبر: 1425230: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
برای پوشش به چنین مراسمی واقعا ضروری است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین