پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سه‌شنبه شب در سخنانی گفت که نابودی رژیم صهیونیستی ان شاء الله به دست نسل حاضر در غزه و جبهه‌های پشتیبان رقم خواهد خورد.همچنین دبيرکل حزب الله لبنان در سخناني در شب عاشوراي حسيني گفت که از آنچه در سلطان نشين عمان رخ داد (شهادت جمعي از عزاداران حسيني در پي تيراندازي در مراسم عزاداري حسيني در مسقط) ابراز تاسف مي‌کنيم و آن را تسليت مي‌گوئيم.

شعارسال: از تارنمای العهد، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در شب عاشورای حسینی گفت یکی از برکات طوفان الاقصی و همبستگی جبهه‌های پشتیبانی با یکدیگر به ویژه در لبنان، عراق و یمن این است که تحریکات فرقه‌ای که آمریکا سال‌ها روی آن کار کرده، به کمترین حد خود رسیده است. انتظار می‌رود پس از پیروزی در نبرد طوفان الاقصی، تحریکات فرقه‌ای برای مصادره یکی از نتایج مبارک این عملیات که اتحاد و وحدت مسلمانان در مقابل خطری که (رژیم) اسرائیل و پروژه صهیونیستی است، بازگردد. آنچه از سال ۱۹۴۸ در منطقه ما رخ داده، فساد بزرگی است و دشمن صهیونیستی با حمایت غرب، همه اعراب را تحقیر می‌کند.

نابودی اسرائیل به دست نسل حاضر در غزه رقم خواهد خورد


سید حسن نصرالله اضافه کرد، دانشمندان و کارشناسان دشمن برآورد می‌کنند که ۷۰ یا ۸۰ سال پس از تأسیس این رژیم، نابودی آن اتفاق می‌افتد و داده‌های طبیعی، تاریخی و اجتماعی آن‌ها حاکی از آن است که این رژیم اکنون به مرحله حساسی رسیده است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: خداوند به دست کسانی که معتقدند (رژیم) اسرائیل غده سرطانی است و باید ریشه کن شود، این رژیم را مورد عقاب قرار خواهد داد. ان شاءالله نابودی (رژیم) اسرائیل به دست این نسل حاضر در غزه و جبهه‌های پشتیبان رقم خواهد خورد و اگر مرز‌ها به روی آن‌ها باز می‌شد، می‌بینیم که آن‌ها به وظیفه خود در حمایت از غزه عمل می‌کنند.

نصرالله افزود که از آنچه در سلطان نشین عمان رخ داد (شهادت جمعی از عزاداران حسینی در پی تیراندازی در مراسم عزاداری حسینی در مسقط) ابراز تاسف می‌کنیم و آن را تسلیت می‌گوئیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین