پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
امام جمعه ایلام گفت: با وجود آنکه ۲۸ سال از ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) گذشته است ولی اندیشه های این بزرگ مرد همچنان چراغ راه مستضعفان عالم برای مقابله با زورگویی های مستکبران است.

شعار سالآیت الله محمد نقی لطفی روز سه شنبه در نشست ستاد گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل در استان اظهار کرد: نهضت خمینی کبیر چنان ترسی در دل زورگویان عالم به راه انداخته که همچنان از نشر اندیشه های این بزرگ مرد در هراس هستند ولی ملت های مظلوم جهان با تاسی به اندیش ههای امام راحل در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: تا زمانیکه که این سیره نورانی را در رفتار و کردار خود الگو قرار دهیم می توانیم با تکیه بر توانایی های داخلی در برابر قدرت های غربی مقابله کنیم.

امام حمعه ایلام گفت: دشمنان به اشکال گوناگنون سعی می کنند این چراغ را که نورافشانی می کند، خاموش کند، ولی ملت های ستمدیده اکنون با درک بیش از پیش سیره خمینی کبیثر توانسته اند در نقاط مختلف جهان به مبارزه با قدرت های زورگو بپردازند.

لطفی اضافه کرد: امروز شاهد تأثیرگذاری این افکار و اندیشه در عرصه‌های مختلف هستیم، ایران اسلامی به‌عنوان کانون و ام القرای این انقلاب اسلامی، بیشترین وظیفه را در راستای پاسداری این اندیشه‌ها داریم و باید سرلوحه کار خود قرارداد.

وی پاسداشت، تبیین آرمان و اندیشه های معمار بزرگ انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی و اخلاقی دانست و افزود: یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه کرد، حفظ و تبیین سیره و منش حضرت امام خمینی(ره) و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب به جوانان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 9 خرداد 96، کدمطلب:3992517، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
مستکبران داخلی یا خارجی؟ باندهای زور و زر و تزور در داخل در حال زیاد شدن هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین