پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
امام جمعه آبدانان خطاب به شورای شهر و شهردار آبدانان گفت: مدتی است اختلافات و ناهماهنگی های داخلی این 2 نهاد خدمات رسان باعث نگرانی و نارضایتی مردم شده که این وضعیت بیشتر از این قابل تحمل نیست.
شعارسال: امام جمعه آبدانان گفت: نقد ناصحانه و حمایت حکیمانه از مدیران اجرایی از مهمترین وظایف ائمه جمعه و تریبون های نماز جمعه در کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: نهاد نماز جمعه یکی از آموزه های دین اسلام و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گفته وی، این نهاد در کمال بی طرفی و استقلال سیاسی ضمن رصد امور مناطق، از اقدام های سازنده مدیران اجرایی حمایت حکیمانه کرده و سهل انگاری های آنان را هم منصفانه نقد می کنند.

وی با اشاره به مصائب حضرت زینب کبری(س) در جریان اسارت خاندان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: براساس یک روایت معتبر از امام صادق (ع) زیارت عارفانه مرقد مطهر امام حسین (ع) باعث توسعه و برکت رزق و روزی و طول عمر بندگان خدا و خودداری از زیارت آن امام همام، عمر انسان را کوتاه و روزی را نیز بی برکت می کند.

خطیب جمعه آبدانان با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، وضعیت مطالعه در کشور را نگران کننده دانست و اضافه کرد: توجه به مطالعه و کتابخوانی یکی از مسائل مهمی است که وظیفه متولیان جامعه و والدین اقتضا می کند با ایجاد یک موج مثبت، شاخص مطالعه کتاب را در جامعه بهبود بخشند.

حجت الاسلام حاجیلری در فراز دیگری از خطبه های این هفته آبدانان با ارائه تحلیلی کوتاه از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: این رخداد سیاسی که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده هیچ اثری در سرنوشت و سیاست جمهوری اسلامی ندارد.

وی یادآور شد: مدیران ما باید بجای تحلیل و تفسیر پیروزی ترامپ بر همت و تلاش خود برای رفع مشکلات مردم و ایجاد رفاه اجتماعی بیفزایند.

امام جمعه آبدانان خطاب به شورای شهر و شهردار آبدانان گفت: مدتی است اختلافات و ناهماهنگی های داخلی این 2 نهاد خدمات رسان باعث نگرانی و نارضایتی مردم شده که این وضعیت بیشتر از این قابل تحمل نیست.

حاجیلری تاکید کرد: اصل اختلاف نظر در همه امور پذیرفته شده است اما اگر اختلاف نظر باعث کندی در روند خدمات رسانی به شهروندان محترم شود برای همه ما غیرقابل تحمل خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ویرا، تاریخ انتشار: جمعه 21 آبان 1395، کدخبر: 3975، www.weera.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا قریشی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
تا زمانی که انتخابات شوراها اصلاح نشود، وضع به همین منوال است. در شمال کشور از هر سه عضو شورا و دهیار، حداقل یکی شون بنگاه املاک دارند(این مزاح بود ولی تا حدی واقعیت دارد). فکر می کنید چرا؟
مرتضی عباسی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
وقتی روابط جای ضوابط قرار گرفته؛؛؛ یک غیر بومی شده رییس ....... تا لحظه ورود به ..... بجای پیگیری پرونده،پیگیر پیداکردن خونه برای آقای رئیس هستن،،، کارکنان ....... هیچگونه دانشی در مورد حل اختلاف ندارند جز روخوانی نوشته های مکتوب توی کتابا.
شهرداری هم فعلا کنده کاری لوله کشی گاز و آسفالت بی کیفیتش تمام راننده ها رو عصبی کرده؛؛؛
نیاز به اخراج این افراد بیصلاحیت و بکارگیری افراد مجرب و باسواد هستش.
مدیر پایگاه سلام جناب عباسی و ممنون از ارایه نظر
جاهای نقطه چین بنا بر ملاحظات خاص رسانه ای حذف گردیده است.
موید باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین