پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
امام جمعه ایلام به اشاعه فرهنگ بدحجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز اشاعه فرهنگ بدحجابی در جامعه از مولفه‌های نفوذ فرهنگی دشمن است.

شعار سالحجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: یکی از مصادیق بارز نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن مقابله با اندیشه‌های فکری امام راحل در داخل کشور است.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های امام امت پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی حفظ و تداوم انقلاب و استمرار نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: دشمنان انقلاب بعد از رحلت امام در چهاردهم خردادماه سال 68 در شرایط حساس با تحلیل‌های غلط بر این باور بودند که با پایان عمر امام پایان کار انقلاب اسلامی نیز رقم خواهد خورد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: اما تدبیر و دوراندیشی امام راحل برای احیای نظریه ولایت فقیه و تثبیت آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی بر فرضیات و تحلیل‌های غلط دشمنان خط بطلان کشید و ساعاتی پس از ارتحال ملکوتی امام با وجود فقدان جانسوز آن عزیز مجلس خبرگان در اقدامی انقلابی و حرکتی مدبرانه و بهنگام آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را به عنوان رهبر جدید و جانشین امام معرفی کرد.

لطفی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر مطهر امام و حمایت بی‌دریغ از انتخاب مقام معظم رهبری مهر تائیدی بر انتخاب بجا و شایسته مجلس خبرگان رهبری بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در نظام جمهوری اسلامی نقش رهبری کلیدی و بنیادین است به طوری که سیاست‌های کلان نظام را بر اساس دستورات دین مقدس اسلام با قاطعیت و رعایت تقوی عملیاتی می‌کند.

وی ادامه داد: رهبری فصل الخطاب و نقطه‌ای است که مشکلات لاینحل دولت و سایر قوا به دست او رفع می‌شود، او حقیقت را برای مردم روشن و توطئه‌های دشمنان را بر ملا می‌کند، به مردم امید می‌دهد و از تمامیت انقلاب در مقابل توطئه‌گران دفاع می‌کند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مقام معظم رهبری در طول 26 سال گذشته سکاندار کشتی انقلاب با وجود طوفان‌های تند سیاسی در منطقه و جهان و فتنه‌های داخلی، انقلاب را به سلامت به ساحل نجات هدایت کرد.

لطفی همچنین به قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: قیام خونین 15 خرداد 42 نقطه عطفی در تاریخ معاصر و یادگاری از پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم با مرجعیت دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: قیام 15 خرداد واکنشی از احساسات عمیق مذهبی ملت ایران و نمایشی از به پاخاستن مردمی بود که می‌خواستند ظلم و ستم در کشور ایران ریشه‌کن شود.

وی همچنین به مهم‌ترین عامل مصونیت انقلاب از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: آموزه‌های ماندگار امام راحل مهم‌ترین عامل مصونیت انقلاب از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نقش و جایگاه مردم در نظام عامل دیگر مصونیت انقلاب از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن است.

لطفی همچنین به اشاعه فرهنگ بدحجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز اشاعه فرهنگ بدحجابی در جامعه از مولفه‌های نفوذ فرهنگی دشمن است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 12 خرداد 96، کدمطلب:1426112، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین