پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
امام جمعه ایلام گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء برای تکمیل طرحهای نیمه تمام ایلام تلاش کند.

شعار سال: حجت الاسلام محمد نقی لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در ایلام اظهار داشت: استان ایلام دارای طرحهای بسیار زیادی برای توسعه و پیشرفت است که باید از قرارگاه خام الانبیاء برای تکمیل این طرحها بیشتر استفاده شود.

وی بیان داشت: قطعا ظرفیتهای قرارگاه خاتم الانبیاء بر کسی پوشیده نیست و استان ایلام باید از ظرفیتهای این قرارگاه در جهت توسعه و تکمیل طرحهای نیمه تمام خود استفاده کند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: مسئله توسعه زیرساختهای استان ایلام از جمله راه آهن یکی از مهمترین خواسته های مردم استان است و قرارگاه خاتم در این زمینه به استان کمک کند.

وی بیان داشت: با ایجاد طرحهای بزرگ در استان ایلام می توان شاهد اشتغال و توسعه بود و علاو بر این مهم طرحهای نیمه تمام استان نیز حالت رکود خارج می شوند.

سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء نیز در این دیدار اظهار داشت: استان ایلام دارای ظرفیتهای بزرگی است که نیازمند توسعه و سرمایه گذاری است.

وی از آمادگی قرارگاه خاتم در جهت تکمیل طرحهای نیمه تمام استان خبر داد و گفت: با تکمیل طرحهای نیمه تمام استان بخش مهمی از مشکلات استان حل می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت مهر ، تاریخ انتشار 22 مهر 1394،کد مطلب 2941084 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین