پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
"شادمهر کاظم زاده " نماینده حوزه انتخابیه دهلران گفت: با موافقت دولت، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فازهای 3 و 4 بند انحرافی مولاب به کلات مورموری تامین شده است.
شعارسال:"شادمهر کاظم زاده "نماینده حوزه انتخابیه دهلران در جمع مردم مورموری اظهار کرد: بدنبال مکاتبات مکرر و مراجعات و مذاکرات با رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور و موافقت ریاست جمهوری، بودجه مورد نیاز تکمیل فازهای 3 و 4 بند انحرافی مولاب از محل اوراق قرضه صندوق ذخیره ملی تامین شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی و اجرای فازهای یک و 2 بند انحرافی مولاب افزود: با تزریق اعتبار تخصیصی از محل اوراق قرضه و صندوق ذخیره ملی، این طرح بزرگ کشاورزی تا پایان امسال به اتمام می رسد و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: برابر تصویب نامه هیات دولت که از طریق بانک مرکزی به همه بانک های عامل نیز ارسال شده است.

به گفته وی، دیرکرد 100 درصدی تسهیلات بخش های دامداری و کشاورزی بخشوده شده و سود متعلقه به این تسهیلات نیز توسط دولت پرداخت می شود بنابراین مردم فقط اصل وام و تسهیلات دریافتی را باید بپردازند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مقدمات استفاده مردم و کشاورزان بخش کلات مورموری از عقبه سد بزرگ کرخه مهیا شده که با نهایی شدن آن بیش از 15 هزار هکتار از مزارع مستعد بخش کلات مورموری زیر کشت آبی این سد قرار می گیرند که این اقدام نوید بخش یک تحول بزرگ اقتصادی و معیشتی برای مردم منطقه است.

کاظم زاده با اشاره به تنگناهای مالی دولت در تامین اعتبارهای مورد نیاز طرح های عمرانی استان ایلام تاکید کرد: هماهنگی و همدلی بسیار مطلوبی بین دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برقرار است و تمام توان و همت دولت یازدهم در جهت رفع مشکلات مبتلا به مردم و ایجاد رفاه عمومی است.

وی از مدیران و متولیان اجرایی خواست که ارائه خدمت به مردم و تلاش برای رفع نیازهای روزمره آنان را در اولویت اول قرار دهند

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبری آبدانان خبر، تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 آبان 1395، کدخبر: 22806، www.abdanannews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
خدا را شکر. حالا ببینیم چقدر طول می کشد تا به اتمام برسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین