پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
ستاد درآمد و تجهیز منابع استان یزد به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دبیری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تشکیل جلسه داد.
شعارسال: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، درآمد 9 ماهه امسال را بالغ بر 871 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان نسبت به رقم مصوب سال جاری هفت درصد کاهش داشته و در عین حال که این میزان نسبت به وصولی سال گذشته 26 درصد رشد دارد.

حمیدرضا نصیری‌زاده افزود: درآمد وصولی شامل 96 درصد درآمدهای مالیاتی، 2.5 درصد درآمدهای خدمات و فروش کالا و 1.5 درصد درآمدهای جرائم و خسارات بوده است.

رئیس ستاد درآمد استان یزد همچنین عنوان کرد: درآمدهای ناشی از مالیات مستقیم در این مدت 548 میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب 16 درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان مالیات‌های غیرمستقیم 283 میلیارد تومان بوده است که نسبت به میزان مصوب 31 درصد کاهش نشان می‌دهد.

نصیری‌زاده همچنین بیشترین درآمدها ناشی از فروش کالا و خدمات را متعلق به ثبت اسناد و نیروی انتظامی عنوان کرد و میزان آن را بالغ بر 21 میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس ستاد درآمد استان یزد همچنین میزان درآمد ناشی از جرائم رانندگی داخل و خارج شهر را 16 میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به میزان مصوب 47 درصد کاهش یافته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی سرو ابر کوه، تاریخ انتشار: 19 دی 1395، کدخبر: 4304640، www.sarveabarkouh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین