پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
امام جمعه سیروان خواستار فعال کردن پروژه های عمرانی این شهرستان و تلاش در جهت تسریع در اجرا و تکمیل آنها شد.
شعارسال: حجت الاسلام سیدمصطفی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: یکسری پروژه ها در شهرستان سیروان آغاز شده اما بعد از گذشت سه سال نه تنها هنوز به سرانجام نرسیده بلکه تعطیل شده است.

وی گفت: هنوز مشکل عرب رودبار، پمپاژ آب، پمپاژ بانواز و جاده های شهرستان حل نشده که امیدواریم با تلاش و پیگیری های فرماندار و همکاری ادارات این مشکلات مرتفع شود.

حجت الاسلام موسوی، همچنین بر لزوم استوار ماندن بر اصول استکباری انقلاب و نظام تاکید کرد و اظهارداشت:مقام معظم رهبری مرتب بر روی دو کلید تاکید داشته اند، یکی انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی حرکت کردن و دیگری دشمن شناسی و تذکر به اینکه آمریکا دشمن درجه یک ما و بشریت است.

وی گفت: با اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با مدرک و سند جنایات و خیانت های آمریکا را اثبات می کنند ولی متاسفانه اندکی از افراد که به دین و حتی ملیت خود اعتقاد ندارند می گویند که اگر با آمریکا ارتباط برقرار کنیم وضع کشور بهتر می شود.

خطیب جمعه سیروان با بیان اینکه این حرف افراد خود یک نوع خیانت است افزود: مگر آمریکا با حمله به عراق و افغانستان توانست وضع این کشورها را بهتر کند که حالا ما بخواهیم با آن ارتباط برقرار کنیم.

موسوی با تاکید بر اینکه آمریکا با حمله به این کشورها باعث فقر، ویرانی و ناامنی در آنها شد، ادامه داد: آمریکا اگر می تواند برود وضعیت کارتون خواب های شهرهای مختلف و همچنین بخش سلامت خود را درست کند.

وی با اشاره به نامزدهای انتخابات آمریکا گفت: نامزدهای انتخاباتی آمریکا با مدرک هم دیگر را لو می دهند لذا اینکه بگویم برقراری ارتباط با آمریکا وضعیت ما را بهبود می بخشد یک نوع گزافه گویی و بیهوده گویی است.

امام جمعه سیروان تاکید کرد: تا زمانی که آمریکا دارای ایدئولوژی ظالمانه و رهبرانی اینگونه است هیچ وقت ملت پیروی امام حسین (ع) در مقابل آنها کوتاه نخواهد آمد.

موسوی با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت: یک فرهنگ غنی به نام فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در اختیار ماست اما متاسفانه چونکه اقدام و عمل نداریم امروز فرهنگ غربی سایه بر روی زندگی ما می اندازد.

وی بیان کرد: امروز ماهواره ها و شبکه های اجتماعی تا قعر خانه های مردم آمده است و لذا مسئولان کشوری در مقابل ماهواره و شبکه های اجتماعی محکم بایستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: جمعه 14 آبان 1395، کدخبر: ۵۸۴۶۹۷۸، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین