پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)، سوگواره شعر آفتاب جماران با حضور شاعران آیینی در کرمانشاه برگزار شد.

شعار سالسوگواره شعر آفتاب جماران شامگاه شنبه با حضور شاعران آئینی استان کرمانشاه در آستانه شب ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در محل تالار غدیر مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، پیمان جسری، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هدف از این مراسم - که سومین سوگوار ه شعر پس از برگزاری آن در دو شهرستان هرسین و سنقر بود- تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) است.

وی افزود: هدف دیگر از برگزاری این سوگواره این است که در سایه گسترش این نوع برنامه ها بتوانیم برای نسل جوان - که از نزدیک موفق به دیدار با امام عزیز نشدند- با دریافت الگویی اسلامی از رهبری ساده زیست و عارف بهتر بتوانند راه سلامت و سعادت را در زندگی خود در پیش بگیرند.

مظفر تیموری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه نیز ضمن خیرمقدم گویی به حاضران و اصحاب فرهنگ و هنر رمز بقای انقلاب اسلامی را رهبری مدبرانه حضرت امام در مقاطع حساس انقلاب دانست و وداع میلیونی مردم عزیز ایران اسلامی با امام خمینی در خرداد سال ۶۸ را نشانه قدرت عشق مردم عزیز کشورمان به رهبر و مقتدای خود دانست.

لازم به ذکر است، در ادامه مراسم شاعران آیینی استان اشعار خود را در وصف آفتاب جماران سرودند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14 خرداد 96، کدمطلب:3995871، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین