پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۴۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
خبرگزاری عربستان سعودی (واس) در روز چهارشنبه از تماس تلفنی ولیعهد این کشور با رئیس جمهور منتخب ایران خبر داد. به گزارش خبرگزاری «واس» در این باره، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان تماس تلفنی با دکتر «مسعود پزشکیان» برقرار کرد و پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفت. پزشکیان نیز مراتب تشکر و قدردانی خود را از ولیعهد عربستان به خاطر احساسات خوب وی ابراز داشت. بن سلمان و پزشکیان در این تماس تلفنی پیشرفت در سطح روابط دوجانبه میان ایران و عربستان را مورد تاکید قرار دادند. لازم به توضیح است که بن سلمان پیشتر نیز در پیامی پیروزی پزشکیان در انتخابات را به وی تبریک گفته و نسبت به توسعه همکاری میان ایران و عربستان در دوره ریاست جمهوری وی ابراز امیدواری کرده بود.

شعارسال: خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) در روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ گزارش داد که «محمد بن‌سلمان» در تماس تلفنی با «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران، پیروزی وی در انتخابات را مجددا تبریک گفته است (برای دومین بار تماس و ارسال پیام تبریک اتفاق افتاده). رئیس‌جمهور منتخب ایران نیز در پاسخ به این تماس تلفنی، مجددا مراتب تشکر و قدردانی خود را از ولیعهد عربستان ابراز داشت.
ولیعهد عربستان سعودی پیشتر نیز در پیامی به پزشکیان، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و در این پیام برای رئیس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت و برای جمهوری اسلامی ایران آرزوی پیشرفت و شکوفایی بیشتر کرده بود.

مشروح صحبت های تبادل شده بین بن سلمان و پزشکیان در تماس تلفنی دیپلماتیک- سیاسی برقرار شده

در جریان این گفتگو ولیعهد عربستان از تقویت روابط تهران - ریاض در بخش‌های مختلف ابراز خرسندی و بر لزوم تقویت هرچه‌بیشتر این روابط تأکید کرد. ولیعهد عربستان سعودی در این پیام تاکید کرده بود که ریاض خواهان گسترش و تعمیق روابط میان دو کشور و ملت است؛ روابطی که در راستای خدمت به منافع مشترک است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین