پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
ویدئو کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در ان، گروهی صافکار اقدام به تعمییر زیبای یک خودروی ۲۰۶ صندوق دار که از عقب تصادف داشته و صندوقش کاملا جمع شده است، می‌کنند. شاید صافکار‌های کلیپ مورد اشاره، تاکید روی تبلیغات داشته باشند، اما واقعیت داستان اینجاست که این خودروی زیبا، بنوعی تبدیل به ارابه مرگ حاضر در میدان شده و با کوچکترین تصادف از عقب، حادثه و خسارت، ده‌ها برابر شرایط اولیه خواهد بود. سوال پیش می‌آید که این کلیپ را باید بعنوان قدرت ابتکار تعمیرکار ایرانی بشناسیم یا ضعف قوانین نظارتی درخصوص از رده خارج کردن برخی از خودرو‌های تصادفی؟

شعارسال: ویدئو کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در ان، گروهی صافکار اقدام به تعمیر زیبای یک خودروی ۲۰۶ صندوق دار که از عقب تصادف داشته و صندوقش کاملا جمع شده است، می‌کنند. شاید صافکار‌های کلیپ مورد اشاره، تاکید روی تبلیغات داشته باشند، اما واقعیت داستان اینجاست که این خودروی زیبا، بنوعی تبدیل به ارابه مرگ حاضر در میدان شده و با کوچکترین تصادف از عقب، حادثه و خسارت، ده‌ها برابر شرایط اولیه خواهد بود. سوال پیش می‌آید که این کلیپ را باید بعنوان قدرت ابتکار تعمییرکار ایرانی بشناسیم یا ضعف قوانین نظارتی درخصوص از رده خارج کردن برخی از خودرو‌های تصادفی؟

تعداد بازدید : 0

برخی از کاربران هم نوشته اند:
* موتورش که سالمه، مشکلی نیست که.
* باید صافکار باشی تا بدونی چه شاهکاری کرده.
* فکر می‌کنید کیفیت خودروی صفر بالاتر از این تعمیر این صافکار‌ها است؟ این‌ها حداقل چندتا استاندارد تجربی رو برای درخشش کارشون رعایت می‌کنند.
* خودرو سازی به سبک اتوبوس سازی پاکستانی ها.
* اهمیت کارشناس فنی خودرو اینجا‌ها خودشو نشون می‌ده‌ها.
* شماره تماس تعمیرکاره روی شیشه مغازه اش هست. الان یکصد و ده تا مشتری جدید بهش زنگ می‌زنن.
* ...

قدرت ایرانی در تعمیر یا به میدان فرستادن ارابه های مرگ ؟

در بسیاری از کشور‌ها، برای ممانعت از اینکار، شناسنامه تصادفات خودرو را بشکل عمومی در دسترس قرار می‌دهند تا مانع از ورود مجدد چنین خودرو‌هایی به بازار شوند. یا احتمال تقلب و جعل و سواستفاده از خودرو‌های تصادفی و جایگزین شدن با خودرو‌های سرقتی، خودرو‌های قاچاق، خودرو‌های جمع شده از قطعات خریداری شده از مناطق آزاد، تبدیل خودروی مناطق آزاد به پلاک ملی، تبدیل خودروی ترانزیت خارجی به پلاک ملی جعلی و ... را به حداقل می‌رسانند.
هرچند بسیاری از خوانندگان ممکن است، منظور ما در توضیحات انتهایی خبر را درک نکنند، اما چند گروه جاعلان، پلیس راهنمایی و رانندگی، بیمه مرکزی و نهاد‌های امنیتی، خوب می‌دانند از چه چیزی حرف می‌زنیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین