پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
فرماندار میبد با بیان این که مسیر میبد تا پل خورشید این شهرستان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد، ‌گفت: عملیات اجرایی روشنایی مسیر میبد تا پل خورشید با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان آغاز شده است.

شعار سال: «حسین فلاح» در جریان بازدید از عملیات عمرانی مسیر میبد تا پل خورشید شهرستان میبد بابیان این که این طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد،افزود: این مسیر از جمله مسیرهای پرتردد شهرستان بوده و به دلیل وجود واحدهای صنعتی در این مسیر از ارزش خاصی برخوردار است.

وی همکاری و هماهنگی مطلوب دستگاه‌های مربوطه نظیر شهرداری، اداره برق و اداره راه و شهرسازی را از جمله ویژگی‌های اجرایی این طرح دانست و بیان کرد:‌ مسیر میبد پل خورشید یکی از پروژه‌ها و طرح‌های مهم شهرستان است که زیرساخت‌های تفریحی و فضای سبز برای آن پیش‌بینی‌شده است .

فرماندارمیبد گفت: تکمیل روشنایی این مسیر اولویت اول است و در سال‌های آتی نقشه جامع این مسیر برای ایجاد فضای مناسب تفریحی پیاده می‌شود .

فلاح با بیان این که فاز اول این طرح به طول هشت کیلومتر در سال 95 اجرایی شده است، افزود: عملیات اجرایی فاز دوم این مسیر به طول 15 کیلومتر رفت‌ و برگشت با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان در حال اجرا است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 تیر 1394، کد مطلب: 96041910334:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین