پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
معاون استاندارلرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: مردمی کردن اقتصاد مهمترین مولفه اقتصاد مقاومتی است .

شعارسال: علی کورانی‌فر در جلسه بررسی وضعیت اشتغال در حوزه سازمان‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجرد، اظهار کرد: هر سال توسط مقام معظم رهبری نامگذای می‌شود که این نامگذاری کار کارشناسی و نیاز کشور است‌.

وی افزود: شعارهای سال‌های گذشته نیز در رابطه با تولید و اشتغال بوده است که اساس اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید است‌.

فرماندار ویژه بروجرد تصریح کرد: اساس ومهمترین مولفه شعاراقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال بحث مردمی کردن اقتصاد است‌.

کورانی‌فر اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به زندگی خانواده‌ها و اقتصاد جامعه و کشور طراوت می‌بخشد.

وی بیان کرد: اقتصاد دانشگاهی از پایه‌های اساسی و مولفه دوم اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و مردمی کردن اقتصاد منافاتی با احداث و ایجاد صنایع بزرگ در کشور ندارد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: برای ایجاد هرشغل توسط دولت باید 2 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شود، در صورتی که هزینه ایجاد هر شغل درصنایع خرد و کوچک 15 میلیون تومان است‌.

کورانی‌فر افزود: موازی کاری مهم‌ترین مسایل امروز دستگاه‌ها در کشور است که در اشتغال، فعالیت‌های فرهنگی، فنی حرفه‌ای و دانشگاهی نمود بیشتری دارد.

وی اظهار کرد: برای برطرف کردن معضل بیکاری، رونق تولید وهمچنین موثرکردن آموزش‌های فنی و مهارتی باید نیازسنجی منطقه‌ای وشهرستانی انجام گیرد.

فرماندار ویژه بروجرد تصریح کرد: بروجرد شهراول صنعتی لرستان و سرچشمه هنر، صنعت، فرهنگ و کارآفرینی است‌.

کورانی‌فر با بیان اینکه بروجرد دارای فرهنگ بالای پذیرش سرمایه گذار بخش خصوصی است، اضافه کرد: شهرستان بروجرد دارای 40 نوع صنایع دستی است.

وی گفت: شهرستان بروجرد در کشور در زمینه تولید صنایع دستی رتبه هشتم را دارد، ولی به لحاظ گردش مالی رتبه 30 را داشته که این فاصله بسیار زیاد است و نشان‌دهنده آن است که می‌توان در گردش مالی نیز رتبه هشتم را داشت‌.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5مرداد1396 ، کدخبر: 96050503282: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
البته در راه این مردمی کردن باید یک ارگان یا سیستم این مجموعه خرد رو مدیریت کنه تا بتونه این بازار های خرد رو به صادرات جهانی متصل کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین