پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید دستگاه‌های اجرایی استان هر چه سریع‌تر تعهد ایجاد اشتغال در سال جاری را برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال کنند.

شعارسال: «اقبال عباسی» شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری چهار محال و بختیاری، اظهار کرد: باید تسهیلاتی که صرف اشتغالزایی می‌شود از محل و ردیف بودجه‌ای خاص خود پرداخت شود.

وی افزود: اگر تا پایان ماه شهرستانی سهم مشخص شده از طرح‌های اشتغالزایی خود را به بانک معرفی کند روند پرداخت تسهیلات ادامه می‌یابد، در غیر این صورت سهم شهرستان برداشته می‌شود.

عباسی گفت: لازم است سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌هایی صورت گیرد که وجود آن در استان احساس می‌شود.

وی با اشاره به این که تاکنون پنج دستگاه اجرایی میزان تعهد اشتغال را در سال جاری برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال کرده‌اند، خاطرنشان کرد: باید هر چه سریع‌تر دستگاه‌های اجرایی استان تعهد ایجاد اشتغال خود را برای این اداره کل ارسال کنند دستگاه‌هایی که ابلاغ کنند تشویق می‌شوند، در غیر این صورت باید دستگاه مربوطه علت را توضیح دهد.

وی تاکید کرد: همچنین باید علت عدم حضور برخی از مدیران استانی در این جلسه بررسی و به مدیر مربوطه در سطح ملی گزارش داده شود.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: تاکنون 186 طرح اشتغالزایی فراگیر، روستایی و عشایری در استان تصویب شده که برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و 280 میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی شده است.

فاضلی افزود: با بهره‌برداری از این تعداد طرح، زمینه اشتغال یک هزار و 953 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع طرح‌های اشتغالزایی تصویب شده در استان 27 طرح با اشتغالزایی 845 نفر و تسهیلات 420 میلیارد ریال در حوزه فراگیر و 159 طرح با میزان تسهیلات 860 میلیارد ریال در حوزه روستایی و عشایری قرار دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12اردیبهشت1397 ، کدخبر: 97021206874: www.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین