پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی نیاز ضروری استان ایلام جهت برطرف کردن بیکاری است.

شعار سال: شادمهر کاظم‌زاده اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی نیاز ضروری استان ایلام جهت برطرف کردن بیکاری است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح‌های زودبازده و اشتغال‌زا در استان ایلام ضرورتی است که امروز به علت حجم زیاد بیکاران استان و برطرف کردن بیکاری جوانان و با استفاده از اعتبارات واگذاری به استان در برنامه امسال می‌تواند به معضل بیکاری و برطرف کردن تبعات آن تاثیرپذیر باشد.

کاظم‌زاده نتیجه بیکاری را یاس و سرگردانی جوانان استان ایلام دانست و گفت: استفاده پروژه‌های نفت و گاز استان که متاسفانه از نیروی بومی کمتر استفاده می‌کنند، ایجاد طرح‌های زودبازده و تلاش در جهت ترغیب مسئولان پروژه‌های نفت و گاز استان در استفاده از نیروهای بومی از جمله برنامه‌های مقابله با بیکاری در سطح استان است.

وی نبود زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذاران در استان را عامل دیگر بیکاری دانست و بیان کرد: نبود زیرساخت‌ها از قبیل راه‌آهن، جاده مناسب موجب عدم تمایل سرمایه‌گذاران در استان ایلام شده است.

کاظم‌زاده کفت: وقتی سرمایه‌گذار رغبت به سرمایه‌گذاری در استان نباشد مسلماً اشتغال و توسعه نیز فراهم نمی‌شود و نبود اشتغال و توسعه موجب مهاجرت جوانان به سایر استان‌ها می‌شود.

کاظم‌زاده اختصاص اعتبارات اشتغال‌زایی در برنامه امسال را مناسب عنوان کرد و گفت: اعتبار هر چند می‌تواند موثر در ایجاد اشتغال شود اما درست هزینه کردن و استفاده صحیح در طرح‌های قابل توجیه و متناسب با زمینه و زمان استان مدنظر برنامه ریزان قرار گیرد در غیر این صورت همین وجود اعتبار نیز مشکل‌ آفرین است.

وی استفاده درست از منابع نفت و گاز استان و به‌کارگیری نیروهای بومی در این پروژه‌ها را برطرف‌کننده بیکاری دانست و گفت: فعال کردن پروژه‌های عمرانی مختص نفت و گاز و به‌کارگیری نیروهای بومی عامل برطرف‌کننده بیکاری و رشد و رونق اقتصادی استان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 1717308، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
استان ایلام یکی از بهترین استان ها در زمینه پیشگری از بیکاری در کشور می باشد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
ای کاش این اشتغال زایی در زمینه دامپروری مدرن و کشاورزی مدرن صورت بگیره تا در کنار اشتغال زایی نیاز های کشور نیز بر طرف بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین