پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سال حمایت از کالای ایرانی می‌تواند فرصت بسیار مغتنمی برای ورود مددجویان به عرصه کار و تولید باشد.

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سال حمایت از کالای ایرانی می‌تواند فرصت بسیار مغتنمی برای ورود مددجویان به عرصه کار و تولید باشد.

«ضیاء رضایی» در دیدار با سرپرست و تعدادی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان ایلام اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان این استان در مناطق محروم، مرزی و روستایی اجراشده‌اند.

وی افزود: همچنین بیش از ۵۰ درصد طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد در زمینهٔ کشاورزی و دامداری است که نشان‌ دهنده توجه کمیته امداد به مناطق محروم و روستایی این استان است .

رضایی اضافه کرد: خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد در مناطق مرزی و روستایی این استان باعث ماندگاری مردم در این مناطق و امیدواری بیشتر آنان به زندگی در این مناطق شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه خدمات‌دهی این نهاد متناسب با میزان محرومیت‌ها در این استان است، گفت: با اینکه تنها 8 درصد جمعیت این استان تحت حمایت کمیته امداد است اما در برخی روستاها و مناطق محروم، میزان جمعت تحت حمایت به خاطر شدت محرومیت‌ها به ۵۰ درصد هم می‌رسد .

رضایی به خدمات این نهاد در زمینهٔ مسکن اشاره کرد و گفت: در سال ۹۵ و ۹۶ بیش از هزار خانوار مددجوی این نهاد در مناطق روستایی و شهری از مسکن مناسب برخوردار شده‌اند .

وی افزود: برنامه این نهاد در زمینهٔ مسکن این است که در چند سال آینده همه خانواده‌های مددجوی کمیته امداد در استان خانه‌دار شوند .

«سید غلامرضا حسینی» سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد و جهاد دانشگاهی در سال‌های گذشته در زمینهٔ آموزشی همکاری‌های خوبی با هم داشته‌اند .

حسینی با بیان اینکه اعتقاد به فعالیت‌های جهادی از اهداف مشترک کمیته امداد و جهاد دانشگاهی است، افزود: فعالیت جهادی می‌تواند بسیاری از مشکلات بیکاری مددجویان را برطرف کند .

وی با اشاره به اینکه اشتغال هم‌اکنون از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان و مردم کشورمان است، گفت: سال حمایت از کالای ایرانی می‌تواند فرصت بسیار مغتنمی برای ورود مددجویان به عرصه کار و تولید باشد .

سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام با عنوان اینکه جهاد دانشگاهی امکانات و ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های آموزشی دارد گفت: این سازمان آمادگی دارد این ظرفیت را برای آموزش مددجویان در اختیار کمیته امداد قرار دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1396، کدخبر: 97011804407، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
باید بیشتر از همه در ایرا به مناطق مرزی و روستایی رسیدگی کنیم
این مناطق بیشتر از همه به گردن ملت حق دارند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین