پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۶۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
اقبال عباسی شامگاه شنبه در نشست تنظیم بازار با اشاره به اینکه بازرسی ها از واحد های صنفی چهارمحال و بختیاری افزایش یابد، اظهار داشت: انجام بازرسی ها از واحد های صنفی زمینه انجام تخلفات در واحدهای صنفی را کاهش می دهد.
شعار سال: استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: بازرسی ها از واحد های صنفی چهارمحال و بختیاری افزایش یابد.

 اقبال عباسی شامگاه شنبه در نشست تنظیم بازار با اشاره به اینکه بازرسی ها از واحد های صنفی چهارمحال و بختیاری افزایش یابد، اظهار داشت:  انجام بازرسی ها از واحد های صنفی زمینه انجام تخلفات در واحدهای صنفی را کاهش می دهد.

وی بیان کرد: بازرسی از واحد های صنفی باید به صورت اکیپی انجام شود و بازرسان از دستگاه مختلف حضور داشته باشند تا نوع تخلف شناسایی شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری بیان کرد: مبارزه با گران فروشی باید به صورت جدی در سطح استان چهارمحال و بختیاری مورد توجه بیشتر قرار گیرد و تلاش شود که اقلام مورد نیاز خانوار ها با قیمت مناسب عرضه شوند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه مرتبط با بازار باید از عرضه انواع کالا در سطح اطلاع داشته باشند، بیان کرد: بررسی عرضه انواع کالا ها به صورت مرتبط توسط بازرسان دستگاه های مرتبط بررسی شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی در تامین اقلام اساسی خانوار در سطح  استان وجود ندارد، بیان کرد تمام اقلام اساسی مورد نیاز خانوار در سطح استان به میزان کافی ذخیره سازی شده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

۶۷۰۰ بازرسی از واحد های صنفی چهارمحال و بختیاری انجام شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: بازرسی ها از واحد های صنفی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.

نعیم امامی بیان کرد: بیش از شش هزار و ۷۰۰ بازرسی از واحد های صنفی چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

وی بیان کرد: بیش از یک هزار  و ۳۰۰ بازرسی از نانوایی های چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افزایش نظارت ها از نانوایی موجب افزایش کیفیت نان در این استان شده است، بیان کرد:  نظارت ها و بازرسی ها از واحد های صنفی در سالجاری افزایش می یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397، کدخبر: 4306938 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
بازرسی همیشه باید باشه مخصوصا توی اوضاع وخیم اقتصادی الان که تولیدی ها ناچار به کاهش کیفیت هستن
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
اگر بازرسی های کشوری افزایش پیدا کنه عده ای نمیتونن با سوداگری به مردم ظلم کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین