پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۲۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انقلابی عمل کردن چپ و راست نمی‌شناسد و باید مراقب باشیم در مقابل دشمن به اختلاف نیوفتیم زیرا دشمن به‌ راحتی از این اختلافات سو‍‌ استفاده می‌کند.

شعار سال: اقبال عباسی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم با اشاره به اینکه همه انسان‌ها خواستار زندگی شیرین و مجلل هستند، اظهار داشت: ممکن است خیلی از ما به‌ خاطر زندگی مجلل و راحت در مقابل دشمن تسلیم شویم و حتی به‌خاطر جاه و مقام به دین و اعتقادات خود پشت کردند.

وی با اشاره به بزرگی و شرافت شهدای مدافع حرم افزود: امروز شاهد هستیم که عده‌ای پول، جاه و مقام را رها کردند تا اجازه ندهند دشمن به خانه آن‌ها پا بگذارد و می‌توان گفت این ویژگی شهدا به ‌خاطر شرافت و آزادگی آن‌ها است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه فداکاری و ایثار با ارزش‌تر از جان است، بیان کرد: شهدا از آسایش، خانواده و زندگی شیرین خود گذشتند تا آسایش را برای کشور فراهم کنند و برای زندگی شرافتمندانه و آزاده نباید درگیر مادیات، پست و مقام شویم.

عباسی خاطرنشان کرد: جهادی عمل کردن در تمامی عرصه‌ها را رمز موفقیت است هر چند امروز همه به‌دنبال امکانات برای رسیدن به موفقیت هستند اما اگر به شهدا نگاه کنید متوجه می‌شوید با دست خالی به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل دشمنان بزرگترین ایثار است‌‌‌، گفت: انقلابی عمل کردن چپ و راست نمی‌شناسد و باید مراقب باشیم در مقابل دشمن به اختلاف نیوفتیم زیرا دشمن به‌ راحتی از این اختلافات سو‍‌ استفاده می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروز دشمن دین و اعتقادات ما را نشنه گرفته است اما ما باید ید واحد باشیم و در برابر آن‌ها بایستیم و دشمن نباید از این اختاافات احتمالی در بین ما سوء استفاده کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1722416 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
هیچ وقت درک.نکردم این حزب بازیا و اختلاف بین مردم و درگیریای داخلی چجوری میتونه به کشور کمک کنه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
نباید بین مردم اختلافات حزبی پر رنگ بشه
حزب فقط حزب الله
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین