پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
امام جمعه سورشجان گفت: بیشتر تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران ارشد چهارمحال و بختیاری مربوط به هزینه‌های جاری و مصرفی در بخش لاران بوده است و در راستای تولید و ایجاد اشتغال نبوده است.
شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خسروی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سورشجان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که می‌فرمایند «کونوا دعاه للناس بغیر السنتکم»، اظهار کرد: هر چند تبلیغ زبانی برای تربیت مهم است اما آنچه که در تربیت تعیین کننده است رفتار و منش عملی است.

وی افزود: والدین باید به صورت عملی برای فرزندان الگو باشند چون غالباً بچه‌ها آنگونه می‌شوند که والدین هستند نه آن گونه که می‌گویند و یا می‌خواهند.

امام جمعه سورشجان با اشاره به اینکه بیشتر رفتارهای اهل منزل بازتاب و عکس‌العمل رفتارهای درون منزل است، ادامه داد: باید برای فرزندان وقت بگذاریم و از بگومگوهای بی‌حاصل دست بکشیم چون کسی که خودش آرامش نداشته باشد، نمی‌تواند به فرزندان آرامش منتقل کند و کسی که خودش دارای اخلاق فاضله نباشد، نمی‌تواند به فرزندان اخلاق خوب بیاموزد.

خسروی با اشاره به سفر استاندار چهارمحال و بختیاری جهت پیگیری مصوبات سفر سال 93 به شهر سورشجان، تصریح کرد: هر چند تلاش‌های نسبتاً خوبی صورت گرفته است ولی به هیچ عنوان برای توسعه و پیشرفت بخش کافی نیست.

امام جمعه سورشجان افزود: بیشتر تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران ارشد چهارمحال و بختیاری مربوط به هزینه‌های جاری و مصرفی در بخش بوده است و در راستای تولید و ایجاد اشتغال نبوده است. خطیب نماز جمعه سورشجان خاطرنشان کرد: برای پیشرفت اقتصادی باید با حمایت از تولید و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به رشد اقتصادی پایدار کمک کرد.

خسروی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت امام خمینی(ره)، اضافه کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور همه ارزش‌های انقلاب اسلامی است و بزرگداشت این دهه مبارکه گرامیداشت همه ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

این مسئول بیان کرد: امام خمینی(ره) از محدود شخصیت‌های جریان‌ساز در تاریخ بشریت است که توانست با تأسی از انبیای الهی وائمه معصومین علیهم‌السلام مسیر تاریخ بشریت را به ریل هدایت بازگرداند و مستضعفان را بر مستکبرین مسلّط کند.

خسروی با اشاره به اینکه جشن‌های دهه فجر باید مردمی و خودجوش باشد و مسئولین باید شرایط را برای برگزاری این جشن‌ها تسهیل کنند، تاکید کرد: نخبگان و روحانیت در مقابل انقلاب اسلامی مسئولیت سنگینی دارند بنابراین باید به تبیین شعارهای اساسی انقلاب اسلامی بپردازند.

امام جمعه سورشجان ضمن بیاثر دانستن رجزخوانی و گزافه‌گوئی‌های انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار، بیان کرد: با کمال تاسف انفعال برخی از مسئولین در مقابل دشمن عنود آنها را جسور کرده است.

خسروی در پایان افزود: انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار باید بدانند انقلاب اسلامی همان‌گونه که آنها را در خاک ایران و در منطقه تحقیر کرد آنها را در خاک خودشان هم تحقیر خواهد کرد و انتقام خون همه مظلومان را از آنها خواهد گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1395، کدخبر: 13951108000569، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
پس چرا سازمان های نظارتی بر کار آنها نظارت نداشته اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین