پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد گفت: پنج نقطه پر حادثه در جاده ارتباطی فرخ‌شهر به گردنه کت دراین شهرستان ایمن‌سازی شد.

شعار سال: علیرضا مالکی اظهار کرد: برای رفع این نقاط پر حادثه 20 هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رفع پنج نقطه پرحادثه در دستور کار این اداره بوده است، افزود: با اجرای 20هزار متر مکعب عملیات خاکی شامل بغل بری، کوه بری، خاکبرداری و خاکریزی به منظور ایجاد شانه و ایجاد دید کافی و افزایش ایمنی به انجام رسید.

مالکی از ایمن‌سازی محور شهرکرد سورشجان در گردنه خلک خبر داد و تصریح کرد: این اداره با تعریض پنج دهانه پل با لوله‌های فلزی به طول 48 متر و با حجم خاکریزی بیش از 70 هزار متر مکعب نسبت به آشکار سازی و بخشندگی محور مذکور اقدام کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد با اعلام جداسازی محور مذکور با نصب نیوجرسی بطول یک کیلومتر افزود: این پروژه با هدف ایمنی در تردد وسایل نقلیه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 150 میلیون ریال انجام شده است.

مالکی خاطر نشان کرد : به‌منظور جلوگیری از تخریب سطح رویه آسفالت محور شهرکرد به سورشجان، اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد اقدام به پخش فوکسیل با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون ریال کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد در پایان وجود جاده‌های ایمن را یکی ازمهم‌ترین مولفه‌ها و زیرساخت‌های توسعه هر استان دانست و گفت: کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای مستلزم کارشناسی نواقص فنی محورهای ارتباطی و تلاش برای تأمین اعتبار از منابع استانی و ملی است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 24 آبان 1394، کد مطلب: 948-8614-5 :www. isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین