پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
استاندار چهارمحال و بختیاری محورهای «بروجن - لردگان – ایذه»، «شهرکرد – شلمزار»، کمربندی شهر شهرکرد و مسیر «بلداجی – گندمان» را چهار محور مهم در استان عنوان کرد که نیازمند تکمیل شدن هستند.

شعار سال: «اقبال عباسی» 29 آذرماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: یکی از محورهای توسعه در استان‌های توسعه نیافته حمل و نقل است و چهارمحال و بختیاری در مسیر تزانزیت دو استان مهم و محوری کشور قرار دارد.

وی با بیان این‌که راه‌های حمل و نقل ریلی و هوایی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه استان است، افزود: به‌تدریج وضعیت بودجه کشور نامطلوب‌تر می‌شود و استان‌های توسعه نیافته بیشتر عقب می‌افتند، از این‌رو جبران مافات نیاز استعباسی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری همواره به نظام اسلامی خدمت کرده پس خدمت به این منطقه اهمیت خاص خود را داردوی محورهای «بروجن - لردگان ایذه»، «شهرکرد شلمزار»، کمربندی شهر شهرکرد و مسیر «بلداجی گندمان» را چهار محور مهم در استان عنوان کرد که نیازمند تکمیل شدن هستند.

عباسی با بیان این‌که قیری که تحویل داده می‌شود توسط پیمانکار ضمانت نمی‌شود و چهارمحال و بختیاری از استان‌هایی نیست که پیمانکار آن دارای بدهی باشد از معاون وزیر راه و شهرسازی خواست که این چالش جدی برطرف شودوی در خصوص اجرای پروژه‌های راه روستایی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود به سمت پروژه‌های که توسط اهالی منطقه خودیاری می‌شود، حرکت شود و پس از آن، اعتبار و امکانات لازم از سوی معاونت راه و شهرسازی داده شود.

عباسی با اشاره به این‌که معشیت بیشتر مردم استان از مزارع کشاورزی است، تصریح کرد: فرمانداران برای توجیه مردم به منظور انجام پروژه‌های راه روستایی با اسناد خزانه اسلامی اقدام کننداستاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نحوه تنظیم سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری با تعاریف بین‌المللی متفاوت است.

در این شورا سند اشتغال و سرمایه‌گذاری با 15 رای به تصویب رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 29 آذر 97، کد مطلب: 97092914892، www.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین