پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۰۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ایستادگی در برابر تهدیدات آمریکا زمینه ساز تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

شعار سال: حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در نشست مردمی ستاد برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر تهدیدات آمریکا زمینه ساز تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دشمن به دنبال جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: کشور به برکت انقلاب اسلامی از پیشرفت و توسعه برخوردار شده است و دشمن از این امر ناراحت است.

وی اظهار داشت: در مکتب امام خمینی(ره) سازش با آمریکا وجود نداشت و باید در این مسیر حرکت کرد.

ایستادگی در برابر دشمنان راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر دشمنان از جمله آمریکا است، ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد توطئه های مختلف در کشور است تا به اهداف شوم خود برسد.

وی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد توطئه ها و فریبکاری های بسیاری از سوی دشمنان بوده ایم اما دشمنان تاکنون در تمام توطئه ها شکست خورده اند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: تساهل و تسامح در برابر آمریکا چیزی جز پشیمانی برای کشور ندارد و باید تلاش از تمام ظرفیت های برای توسعه کشور بهره گرفت.

وی با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، عنوان کرد: ماهیت اصلی آمریکا برای همه مردم روشن شده است و باید با حضور پر شور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال وحدت و یکپارچگی ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:4132081، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین