پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در نوروز امسال بیش از 93 هزار میهمان و مسافر نوروزی از مجموعه تاریخی تاق بستان بازدید کردند.

شعار سال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در نوروز امسال بیش از 93 هزار میهمان و مسافر نوروزی از مجموعه تاریخی تاق بستان بازدید کردند.

جلیل بالایی با بیان اینکه در نوروز 97 نیز همچون سالهای گذشته مجموعه تاریخی تاق بستان در صدر بازدیدهای نوروزی استان کرمانشاه قرار دارد، اظهار کرد: تا پایان یازدهمین روز از نوروزجمعا 93 هزار و 830 میهمان و گردشگر نوروزی از مجموعه تاریخی تاق بستان بازدید داشته اند.

وی ادامه داد: در طول ایام نوروز 97 سعی کرده ایم با اجرای برنامه های شاد و متنوع، خاطره ای خوب از استان کرمانشاه را برای گردشگران رقم بزنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: برپایی دهکده عشایری در محوطه تاریخی تاق بستان با عرضه سوغات، آش ها و شیرینی های محلی و نیز پخت نان ساجی از جمله این برنامه ها است.

به گفته این مسئول نمایشگاه صنایع دستی محوطه تاریخی تاق بستان نیز در نوروز امسال با استقبال گسترده گردشگران و میهمانان نوروزی مواجه شده است.

وی نوروزگاه تاق بستان را از مهمترین نوروزگاه های استان برشمرد و گفت: این نوروزگاه هر روز عصر از ساعت 15 تا 17 برنامه های مفرحی را برای گردشگران اجرا می کند که تاکنون بسیار مورد توجه آنان قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: باتوجه به استقبال گسترده ای که در ایام نوروز از محوطه تاریخی تاق بستان شده، ساعت کار این محوطه تا حضور آخرین گروه گردشگران در محوطه ادامه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 13 فروردین 97، کدمطلب:97011302580، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین