پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی در روستای هجیج شهرستان پاوه راه اندازی می شود
شعارسال:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی در روستای هجیج شهرستان پاوه راه اندازی می شود.

بالایی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: روستای هجیج یکی از روستای های دارای پتانسیل های بالای گردشگری است.

وی افزود: از دیگر جاذبه های گردشگری هجیج می توان به صنایع دستی آن اشاره کرد.

بالایی ادامه داد: مردان و زنان این روستا گیوه هایی مرغوب با ظرافت و دقت تولید و گردشگران به عنوان سوغات از آنها خریداری می کنند.

وی افزود: جولایی، چوخورانه و مَرس بافی از جمله رشته های درحال منسوخ شدن در این روستا بود که از سال گذشته با بهره گیری از تجربیات استادکاران قدیمی این رشته ها و آموزش جوانان روستا، توانستیم این رشته ها را در روستای هجیج احیا کنیم.

بالایی گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی در روستای هجیج راه اندازی می شود و عملیات عمرانی ساخت این بازارچه بزودی آغاز خواهد شد همچنین عملیات نورپردازی روستا را بزودی اجرا خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار23 تیر 97، کد خبر: 6589173، www.yjc.ir



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
تو شهر های دیگه هم این بازارچ هها راه اندازی بشه خوبه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین