پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
محرم شبرنگ دهیار روستای گردشگری هجیج شهرستان پاوه از بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر گردشگر در تعطیلات عید سعید فطر از این روستا خبر داد.
شعار سال:دهیار روستای گردشگری هجیج شهرستان پاوه از بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر گردشگر در تعطیلات عید سعید فطر از این روستا خبر داد.

محرم شبرنگ امروز  اظهار داشت: بیش از 10 هزار نفر گردشگر در 24 ساعت گذشته از روستای گردشگری«هجیج»، شهرستان پاوه بازدید کردند.

دهیار روستای گردشگری هجیج شهرستان پاوه افزود: بیش از 500 نفر در اقامتگاه‌ها، خانه‌مسافرها و چادرها در نظر گرفته شده در این روستا اسکان داده شده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از 1.5 برابر جمعیت روستا مسافر و گردشگر در روستا اسکان داده شده‌اند.

شبرنگ با بیان اینکه روستای گردشگری هجیج با دارا بودن جاذبه‌های بی‌نظیر مقصد بسیاری از مسافران است، گفت: وجود بقعه مبارک امام‌زاده سید عبیدالله، وجود طبیعت بکر، چشمه بل، سد داریان و بافت معماری سنتی و کهن و... در این روستا سبب استقبال گردشگران از آن شده است.

گفتنی است، روستای هجیج از توابع بخش نوسود، از مناطق دیدنی اورامانات یکی از پرجاذبه‌ترین نقاط استان کرمانشاه است.

این روستا در 25 کیلومتری شهرستان پاوه قرار گرفته و به دلیل پلکانی بودن از محبوبیت خاصی بین گردشگران برخوردار است به طوری که پشت‌بام هر خانه حیاط خانه دیگری است و این بافت معماری بر جاذبه‌های آن افزوده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:16خرداد1398،کدخبر:13980316000152،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین