پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه فرش دستباف و ماشینی، تابلوفرش، لوستر و چراغ‌های تزیینی در کرمانشاه برپا می‌شود.
شعار سال: مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه فرش دستباف و ماشینی، تابلوفرش، لوستر و چراغ‌های تزیینی در کرمانشاه برپا می‌شود.

رضا سلیم‌ساسانی نمایشگاه فرش و تابلوفرش شامل لوستر، چراغ‌های تزیینی همزمان با سومین نمایشگاه بازرگانی عمومی، سوغات و صنایع دستی استان‌ها از 25 تا 29 تیر ماه امسال در کرمانشاه برپا می‌شود.

وی درباره زمان و مکان برپایی این نمایشگاه گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 روزهای 25 تا 29 تیر ماه می‌توانند به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‌المللی استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد مراجعه کنند.

سلیم‌ساسانی گفت: در این نمایشگاه 80 غرفه در فضایی به مساحت 2000 مترمربع فعالیت می‌کنند.

وی افزود: از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، همدان، کردستان، تهران و کرمانشاه در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه افزود: این نمایشگاه در راستای حمایت از این صنعت و ایجاد بازاری رقابتی جهت عرضه محصولات کارگاه‌های تولیدی فرش و همچنین بافندگان خانگی برپا می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397، کدخبر: 1775347 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
نمایشگا هها خیلی خوبه قیمتاشم مناسبه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین