پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
استاندار کرمانشاه تسریع در عملیاتی شدن پروژه کریدور گردشگری «بیستون - تاق بستان» را خواستار شد.

شعار سال: «هوشنگ بازوند» دیروز (21 تیر) در نشست کارگروه گردشگری استان، پروژه کریدور گردشگری بیستون - تاق بستان را طرحی ارزشمند و بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: تمام مدیران و دستگاه‌های مربوطه برای تسریع در عملیاتی شدن این پروژه باید کمک کنند.

وی با اشاره به مرکزیت استان کرمانشاه در غرب کشور، اظهار کرد: یکی از محورهای توسعه این استان بخش خدمات است و چنین پروژه‌ای می‌تواند به رونق بخش خدمات استان کمک کند.

استاندار کرمانشاه با بیان این‌که این پروژه ایده خوبی است که آیندگان آن را تحسین خواهند کرد، گفت: در بخشی از این پروژه زمین های بایری وجود دارد که مشاور طرح باید پیشنهادات و مشوق هایی را برای ورود سرمایه گذار به آن لحاظ کند.

بازوند با تأکید بر این‌که باید دید که در سند بالادستی در خصوص این محور چه تکلیف شده و پروژه را با این سند تطبیق داد، اعلام کرد: پروژه کریدور بیستون به تاق بستان کار باارزشی است که نباید روی آن درنگ کرد و هرچه زودتر باید عملیاتی شود.

وی با اشاره به انجام 70 درصد از مطالعات فاز یک پروژه، تصریح کرد: مجری این طرح باید ظرف دو ماه آینده مطالعات فاز یک را اتمام کند تا بتوانیم بسته های سرمایه گذاری آن را تعریف و در همایش ها و نمایشگاه های مختلف قابلیت های پروژه را به سرمایه گذاران و بخش خصوصی معرفی کنیم.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین باید مذاکراتی را با دستگاه‌ها و تاسیساتی که در محور هستند انجام دهیم تا اگر میل به تغییر کاربری گردشگری داشته باشند این کار عملیاتی شود.

وی به موضوع مشکل آب طرح اشاره کرد و گفت: انتظار داریم اگر در اجرای این طرح مشکلاتی همچون مشکل آب وجود دارد، مدیران خود برای رفع آن پیشگام شوند.

بازوند یادآورشد: لازم است که طرح را در شورای عالی سرمایه‌گذاری یا گردشگری به تصویب برسانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 22 تیر 97، کد مطلب: 97042211716: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
خیلی خوبه زودتر عملیاتی بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین