پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از در دست اجرا بودن ۲۵ طرح مهم گردشگری در استان خبر داد.

شعار سال: جلیل جباری با بیان اینکه با هدف توسعه صنعت گردشگری و توجه به زیرساخت های استان در این بخش این طرح ها در بخش های مختلف استان در دست اجرا است افزود: این پروژه ها شامل دو هتل پنج ستاره، یک هتل چهارستاره، مراکز خدمات رسانی و گردشگری و اقامتی و همچنین مجتمع های آب درمانی است.

وی میزان سرمایه گذاری برای این طرح ها را ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهارداشت: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها ۴۸ درصد است که تلاش می شود بخشی از آنها امسال به بهره برداری برسد.

جباری با بیان اینکه با بهره برداری این پروژه ها، پیش بینی می شود که در مجموع برای ۸۲۷ نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد شود اضافه کرد: همچنین ۱۵ واحد اقامتی در استان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه با توجه به افق برنامه ۱۴۰۴ دولت مبنی بر پیش بینی ۲۰ میلیون گردشگر خارجی برای کشور، نیاز است گفت: در استان در دو حوزه افزایش ظرفیت هتلینگ و ایجاد مراکز گردشگری اعم از مذهبی، تفریحی، ورزشی و غیره اقدامات و برنامه ریزی های موثر در دست انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود امسال تعداد گردشگران ورودی به استان به سه میلیون و ۵۰۰ نفر برسد که بخشی از این آمار تابستان امسال محقق می شود.

جباری خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات ملی و استانی تامین شده، پروژه های مهمی با هدف تقویت زیرساختهای مقاصد، جاذبه ها و مناطق نمونه گردشگری در حال اجرا است.

وی از مرمت ۹۰ بنای تاریخی در استان خبر داد و اظهارداشت: در آذربایجان غربی بیش از ۵۰ درصد آثار و بناهای تاریخی به مرمت و باسازی نیاز دارند که فصل دوم مرمت بناها با تخصیص اعتبارات لازم آغاز خواهد شد.

آذربایجان غربی بیش از ۱۶۰۰ اثر و بنای ثبت شده در فهرست آثار ملی دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 تیر 97، کد مطلب: 4343861: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
باید به زیبایی داخل شهر و سرسبزی هم بیشتر رسیدگی بشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
توجه به امر گزدشگری تو هر شهری باعث رونق اوم شهر میشه زمینه اشتغال فراهم میشه خوبه مسئولان بهش توجه دارن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین