پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
استاندار کرمانشاه بر افتتاح فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه تا پایان عمر دولت دوازدهم تاکید کرد.

شعارسال: استاندار کرمانشاه بر افتتاح فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه تا پایان عمر دولت دوازدهم تاکید کرد.

هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که امروز (28 بهمن) در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به پیشرفت خوب پروژه قطار شهری گفت: پروژه با گذشت چند سال از شروع اجرای آن و علی رغم همه تنگناهای مالی تا به امروز پیشرفت خوبی داشته است.

وی با اشاره به لزوم تامین 800 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل فاز اول پروژه گفت: این میزان اعتبار رقم بالایی است و مدیران سازمان قطار شهری باید همت مضاعف جهت تامین این میزان اعتبار داشته باشند.

استاندار کرمانشاه پروژه قطار شهری را پروژه‌ای مهم در راستای توسعه شهر کرمانشاه دانست و افزود: همه باید همت کرده و حداقل فاز اول پروژه را ظرف سه سال آینده به ثمر برسانیم.

وی در ادامه به خدمات دانشگاه علوم پزشکی در مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی در این مناطق صورت گرفته، اما باید در جلسه اختصاصی ستاد بازسازی هم به تشریح این اقدمات پرداخت و هم اعتبارات مورد نیاز برای ساخت و ساز فضاهای درمانی و میزان کمک خیرین و برنامه های دانشگاه برای فصل گرما و پیشگیری از بیماری های واگیردار در این مناطق تشریح شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تامین سلامت و پیشگیری از بیماری ها در مناطق زلزله زده بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این زمینه به هیچ عنوان نگران اعتبارات نباشد و فقط برنامه های خود را برای این مناطق ارائه کند.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص 88 میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغالزایی در حوزه روستایی استان، از مدیران خواست تا این اعتبارات را جذب کرده و زمینه اشتغال روستاییان را فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به بازدید روز گذشته از نمایشگاه "الکامپ" گفت: در این نمایشگاه که به گفته مسئولان بعد از 9 سال در استان برپا شد 36 شرکت حضور داشتند. این شرکت های با توجه به فعالیت هایی که دارند ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه استان هستند و مدیران دستگاه ها باید از آنها استفاده کرده و حمایت های لازم را از آنها داشته باشند.

بازوند به برون سپاری سفارشات دستگاه های مختلف استان اشاره کرد و افزود: این حرکت خوبی نیست که دستگاه های سفارشات خود را به شرکت های خارج از استان بدهند و باید از ظرفیت جوان های بومی و فعال خود استان استفاده شود.

بازوند از موافقت عضویت سازمان شورای صنفی رایانه در شورای اشتغال استان خبر داد و اظهار کرد: مدیران استان باید از این پس توجه به ظرفیت های داخل استان داشته و از توانایی جوانان کرمانشاهی بهره بگیرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 96112815553، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
انشاالله که مثل مترو هشتگرد نشه که هر سال میگن سال بعد تموم میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین