پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از فرصت سوزی رنج می‌برم، گفت: احساس می کنم در کشور و خصوصا استانهای زاگرس نشین خیلی فرصت سوزی داشته‌ایم.

شعارسال: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از فرصت سوزی رنج می‌برم، گفت: احساس می کنم در کشور و خصوصا استانهای زاگرس نشین خیلی فرصت سوزی داشته‌ایم.

هوشنگ بازوند در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های استان اظهار کرد: در این چهار ماهی که به این استان آمده‌ام، احساس می کنم رسانه های استان دلسوزند و نقدهایشان برای پیشرفت و توسعه استان است.

وی افزود: همه باید کمک کنیم رنج ها و تهدیدهایی که گریبانگیر مردم استان است را کاهش دهیم.

بازوند گفت: چالش های زیادی پیش روی توسعه استان است، اما با ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار استان به راحتی می توان بر چالش‌ها غلبه کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه استان ثروتمندی است، گفت: گفت: بیان دائم مشکلات و کمبودها دردی را دوا نمی کند. باید خوبی ها و داشته های استان را نیز مطرح کنیم.

وی افزود: نباید امید مردم را تضعیف کنیم. باید بگونه‌ای عمل کنیم که مردم احساس کنند آینده بهتری پیش روی‌شان است و تلاش کنیم رضایت مردم را جلب کنیم.

وی همچنین با انتقاد از نخبه کشی در استان، گفت: نحبه کشی موضوعی است که در همه استانهای زاگرس نشین دیده می شود. نباید کاری کنیم که نخبه ها از استان ما مهاجرت کنند.

بازوند با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران، اظهار کرد: از مدیران می‌خواهم پاسخگوی رسانه‌ها باشند و یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران همین پاسخگویی قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر نقدی در رسانه ها مطرح می شود، مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی همچنین با بیان اینکه نباید دولت را تضعیف کرد، گفت: دولت جزئی از نظام است و تضعیف دولت، تضعیف نظام است.

بازوند همچنین در خصوص ایده کرمانشاه 2020 گفت: باید رویکرد اصلی این موضوع مشخص شود و سپس در هیات دولت به تصویب برسد. استارت این موضوع را با رویکرد گردشگری زده‌ایم و در سفر رییس جمهور آن را مطرح خواهیم کرد.

الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست گفت: یکی از نیازهای اساسی جامعه ما تزریق امید است و باید تلاش کنیم بذر امید را در جامعه بکاریم.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه هر جامعه ای است، گفت: باید برای افزایش سرمایه اجتماعی تلاش کنیم.

الهی تبار به تلاش دولت جهت در دسترس بودن فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: دولت در جهت نگهداشت فضای مجازی فشارهای زیادی را تحمل کرد، اما ایستاد و امروز فضای مجازی در اختیار مردم است.

وی به نقش رسانه‌ها در توسعه استان نیز اشاره کرد و گفت: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با بیان اینکه انتخابات خانه مطبوعات به شکل قانونی برگزار شد، گفت: از همه اهالی رسانه جهت حضور در خانه مطبوعات دعوت کردیم تا انتخاباتی باشکوه برگزار شود، اما اینکه چرا بخشی از اهالی رسانه نیامدند، نمی دانیم و همین باعث شد نتیجه‌ای که می خواستیم را نگیریم.

وی افزود: اکنون نیز امکان عضویت در خانه مطبوعات استان برای همه اهالی رسانه وجود دارد.

جعفری همچنین با بیان اینکه رسانه باید مستقل باشد و روی پای خودش بایستد، گفت: البته دولت هم کمک هایی در قالب یارانه به رسانه ها می کند.

در این نشست جمعی از مدیران رسانه ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1396، کدخبر: 96112916200، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
کرمانشاه استان ثروتمندیه ک میتونه در زمینه توریسم ب شدت موفق باشه .با سرمایه گذاری روی فرهنگ بومی کرمانشاه مردم هم زندگی راحت تری خواهند داشت در اینده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین