پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه برارتقاء هرچه بیشتر سطح خدمات قابل عرضه به گردشگران و مسافران نوروزی و رعایت قیمت‌ها تاکید کرد.

شعار سال: رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان بازرسی و نظارت بر اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت از صنوف و نمایشگاه های محلی برپا شده در مسیر طاق بستان- بیستون بازدید به عمل آورد.

طی این بازدید نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی و هم چنین قیمت و کیفیت کالاهای قابل عرضه به مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفت.

رحیمی درنشستی با مدیران مستقر در بخش بیستون و محل کاروانسرای بیستون، بر ارتقاء هرچه بیش تر سطح خدمات قابل عرضه به گردشگران ومسافران نوروزی و هم چنین رعایت قیمت ها باهدف تامین رضایت مندی مهمانان نوروزی تاکید کرد.

وی افزود: نحوه ارائه خدمات مطلوب از یک سوی و تامین رضایتمندی هرچه بیشتر مسافران نوروزی از سوی دیگر میتواند مبلغ بسیار خوبی برای معرفی جاذبه های استان به گردشگران و مسافران باشد و این گردشگران فعلی را به سفیران و مبلغان جاذبه های گردشگری استان در کل کشور تبدیل کند.

درادامه بازدید ها ضمن بررسی نرخ ورودی پارکینگ ها و طبق نظر بازرسان سازمان مقرر گردید با هدف اعمال نرخهای مصوب، قیمت های فعلی برای گردشگران، اصلاح شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دایکان ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 6258، www.dayikan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین