پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، از آمادگی این سازمان برای خدمات رسانی به گردشگران و شهروندان طی نوروز ۹۷خبر داد.

شعارسال: سجاد سلیمانی از آمادگی این سازمان برای خدمات رسانی به گردشگران و شهروندان طی نوروز ۹۷خبر داد.

وی از برگزاری دو دوره کلاس توجیهی و آموزشی با محوریت گردشگری و صنعت توریسم توسط این سازمان خبر داد و گفت: این دوره ها در راستای استقبال از میهمانان نوروزی و برای رانندگان تاکسی درون شهری و تاکسی های فرودگاه برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از فعالیت تعدادی از رانندگان آموزش دیده جهت معرفی اماکن گردشگری و جابجایی میهمانان نوروزی در سطح شهر خبر داد.

وی افزود: ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری سازمان تاکسیرانی در ایام نوروز با ۷۰درصد از ظرفیت ناوگان آماده خدمات دهی شایسته و بهینه به مسافران و میهمانان نوروزی است.

سلیمانی به دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای این ایام اشاره کرد و گفت: کشیک نوروزی و آماده باش گشت های بازرسی و نظارت بر عملکرد تاکسی ها، کنترل و نظارت هر چه بیشتر بر کلیه تاکسیها برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و حضور فعال تاکسی ها در سطح شهر جهت سرویس دهی هر چه بهتر به شهروندان و میهمانان و اجرای طرح رایگان تاکسی گردشگر از جمله اقدامات و برنامه های سازمان طی نوروز ۹۷ است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری پروازخبر ، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1396، کدخبر: 57617، www.airlinepress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین