پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
تاکسیران امانتدار کرمانشاهی کیف مسافری حاوی طلا به ارزش ۴ میلیون تومان و ۳ میلیون تومان پول نقد و عابربانک جامانده در تاکسی اش را به صاحبش برگرداند.

شعارسال: تاکسیران امانتدار کرمانشاهی کیف مسافری حاوی طلا به ارزش ۴ میلیون تومان و ۳ میلیون تومان پول نقد و عابربانک جامانده در تاکسی اش را به صاحبش برگرداند.

سجاد سلیمانی گفت: محمد جواد خالصه ۳۰ساله با کد تاکسی ۲۱۴۲ یکی از رانندگان زحمتکش ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه در حین انجام فعالیت روزانه متوجه یک عدد کیف پول جا مانده در خودروی خود شد و پس از پرس و جو و با رویت قبض پرداخت تلفن همراه با صاحب کیف تماس گرفته و سریعا کیف پول جامانده را به او تحویل داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه افزود: تاکسیرانان از افراد بسیار زحمتکش جامعه هستند که با وجود اینکه وضعیت معیشتی چندان مناسبی ندارند، برای کسب روزی حلال روزانه ساعات زیادی را به جابجایی مسافران می پردازند و به حق ثابت کرده اند که امانتداران خوبی برای جان و مال و ناموس شهروندان هستند.

وی رانندگان تاکسی را از جمله افراد مورد اعتماد و با عزت نفس بالا، متدین و امانتدار دانست و گفت: علاوه بر کیف پول، اوراق بهادار و مدارک شناسایی و اشیاء بسیاری از شهروندان نظیر گوشی تلفن همراه در خودروهای تاکسی سطح شهر جا مانده که توسط رانندگان آنها به صاحبانشان باز گردانده شده است.

سلیمانی تاکید کرد: تاکسی علاوه بر اینکه یک وسیله امن برای جا به جایی می باشد، می تواند در حفظ مال و ناموس افراد هم مثمر ثمر باشد، این موضوع برای همه ثابت شده اما گاهی اوقات می بینیم که برخی مسافربرهای شخصی این خصلت نیک را زیرسئوال می برند.

وی یادآور شد: در طول هشت ماه گذشته از سال جاری بیش از ۵۰۰ نفر از تاکسیرانان اشیاء به جا مانده در تاکسی خود را تحویل سازمان تاکسیرانی داده اند که این تعداد، جدای از کسانی است که به صورت شخصی اشیاء به جا مانده را تحویل صاحبانشان داده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از شهروندان خواست تا برای اطمینان از امنیت خود و اموال همراهشان، از تاکسی بعنوان وسیله مطمئن حمل و نقل درون شهری، به جهت امانتداری، استفاده کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 آذر 1396، کدخبر: 4160548، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین