وی افزود: برای معرفی ظرفیت گردشگری، تفریحی و تاریخی شهر تهران تلاش خوبی توسط ستاد گردشگری صورت گرفته و امسال جنبه متفاوت مدیریت شهری را در ایام نوروزی و خدمات دهی به شهروندان و میهمانان شهر تهران شاهد بودیم.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان کرد: همکارانم پیش از نوروز برای خدمات دهی بهینه به شهروندان و گردشگران برنامه ریزی داشتند و در دو حوزه اقدام شد.
قنادان مطرح کرد: در مرحله اول و پیش از نوروز، نقاط مهم و با تقاضای سفر بالا شناسایی، تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ، اجرایی و گشت های نظارتی نیز فعال شد.
وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز همزمان با ایام تعطیلات، شیفت بندی لحاظ شد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران اشاره کرد: همچنین در ۱۰۰ نقطه ای که توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران شناسایی و به سازمان معرفی و ابلاغ شد، ناوگان خوردویی و گشتی تاکسیرانی مستقر و خدمات رسانی تاکسیرانی به جد دنبال و اجرایی می شود.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 8فروردین 1397، کدخبر: 515654،www.aftabnews.ir
ا.ح75
س.د۷۶
ا.ف75