پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: نرخ کرایه تاکسی در سال 97 بر اساس مدل‌ و خطوط تاکسی است.

شعارسال: علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه به تازگی لایحه پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی را به شورا ارسال کردیم، اظهار کرد: اگر تصویب شد به جزئیات آن می‌پردازیم، در حال حاضر هم این لایحه از طریق شهرداری به شورای شهر ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه مدل قیمت گذاری برای نرخ کرایه تاکسی در سال ۹۷ عوض شده است، گفت:برای همه کرایه‌ها یک درصد مشخصی را اعمال نمی‌کنیم چرا که نرخ گذاری بر اساس مدل‌ها و خطوط تاکسی قیمت گذاری می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان کرد: مدلی طراحی کردیم که هزینه تاکسیران در هر خط بر اساس مسافر و قیمت تمام شده و حداقل دستمزد و هزینه‌های نگهداری شده خودرو باشد.

وی در پایان درباره افزایش کرایه تاکسی برای سال ۹۷ که قیمت بنزین هم افزایش پیدا نکرده است، گفت: نرخ کرایه تاکسی را مطابق با تورم افزایش می‌دهیم چرا که تاکسیرانان بر خلاف سایر مجموعه‌ها از سازمان تاکسیرانی حقوق دریافت نمی‌کند و باید امرار معاش داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف ، تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396، کدخبر: 3961221073، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین