پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از بررسی افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت بلیت مترو در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ظرف هفته آینده خبر داد.

شعارسال:رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از بررسی افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت بلیت مترو در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ظرف هفته آینده خبر داد.

علیخانی ، در خصوص لایحه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: در حال حاضر تنها افزایش نرخ بلیت مترو برای شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده و در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس فعلا لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر تهران ارسال نشده است.

وی افزود: افزایش نرخ بلیت مترو از ۸۰۰ به ۱۰۰۰ تومان در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بررسی شده و به تایید رسیده و مقرر شده که در اولین جلسه‌ای که شورا تشکیل می‌شود، بررسی این لایحه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: البته افزایش نرخ بلیت مترو حداکثر ۲۰۰ تومان خواهد بود و برای مسافت‌های مختلف بر اساس جدولی که تعیین شده است، افزایش‌ها محاسبه خواهد شد

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار19بهمن 96،کدخبر: 96111911228، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین