پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر شده حداکثر ظرف ۳ هفته آینده در رابطه با افزایش کرایه تاکسی در سال ۹۷ برنامه ریزی شود.
شعارسال: محمد علیخانی  گفت: شهرداری تهران هنوز لایحه افزایش کرایه تاکسی در سال ۹۷ را به شورای شهر تهران ارسال نکرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه وارد سال ۹۷ شده ایم، باید در رابطه با میزان افزایش و یا عدم افزایش کرایه تاکسی در سال ۹۷ برنامه ریزی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای ارسال لایحه افزایش کرایه به شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مقرر شده حداکثر تا ۳ هفته آینده شهرداری تهران لایحه افزایش کرایه‌ها در سال ۹۷ را به شورای شهر ارسال کند.

علیخانی ادامه داد: پس از ارسال لایحه افزایش کرایه‌ها به شورای شهر تهران از سوی شهرداری، لایحه ابتدا در کمیسیون عمران و حمل و نقل بررسی و سپس در صحن علنی شورای شهر تهران به موضوع افزایش کرایه تاکسی رسیدگی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه افزایش کرایه تاکسی و یا اتوبوس تا زمان تصویب لایحه از سوی شورای شهر تخلف محسوب می‌شود اظهارکرد: رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های خصوصی باید در نظر داشته باشند که هر گونه افزایش کرایه تا زمان مشخص شدن رقم نهایی افزایش کرایه‌ها تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

                                                                    

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 25فروردین 1397، کدخبر:  410855،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
با توجه به این که کرایه های مترو افزایش پیدا کرده است احتمالا این هم زیاد میشود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین