پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
مسئولان در شرایطی بر ثبات در بازارچه‌های فرودگاهی کشور در ایام عید تأکید دارند که مجموعه وزارت راه کارنامه موفقی در مدیریت قیمت‌ها در مواقع خاص نداشته است.

شعار سال: مدیرکل دفتر کسب‌وکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با‌اشاره به برگزاری جلسه با واحد‌های فروشگاهی و خدماتی فرودگاه برای بررسی روند خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز، بر کسب رضایت مشتریان تأکید کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد همه واحد‌های فروشگاهی و خدماتی نرخ خدمات و محصولات خود را منتشر کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین سامانه شکایات مسافران نیز تا ۱۵ اسفند‌ماه راه‌اندازی خواهد شد و با هرگونه گرانفروشی به شدت برخورد می‌شود.

این مقام مسئول گفت : کارکنان رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی باید علاوه‌بر رعایت کامل اصول بهداشتی دارای کارت بهداشت باشند و نظافت محیط فروشگاه‌ها نیز باید در دستور کار مسئولان غرفه‌ها قرار گیرد.

‌آقایی درخصوص وضعیت تاکسی‌های فرودگاه بیان داشت‌: شرکت‌های تاکسیرانی باید در ایام نوروز با حداکثر ناوگان خود فعالیت کنند و رانندگان باید بهترین برخورد را با مسافر داشته باشند.

‌مدیرکل دفتر کسب‌وکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: واحد‌های فعال در فرودگاه باید تکریم مسافر را در اولویت اول کاری خود قراردهند و تمدید قرارداد واحد‌های فروشگاهی و خدماتی در گرو رضایت مسافر و ارائه خدمات با کیفیت خواهد بود.

گفتنی است مسئولان در شرایطی بر حفظ ثبات در بازارچه‌های فرودگاهی کشور تأکید می‌کنند که مجموعه وزارت راه کارنامه موفقی در مدیریت قیمت‌ها در مواقع خاص ندارد. در آخرین مورد، پس از بارش برف شدید در اوایل بهمن‌ماه امسال، مسافران فرودگاه امام خمینی از مدیریت ضعیف وزارت راه در حل مشکلات این فرودگاه انتقاد کردند.

در آن روز‌ها تسنیم گزارش داد که با توجه به لغو تعداد زیادی پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) و انسداد برخی آزادراه‌های منتهی به این فرودگاه، برخی رانندگان از مسافران برای مسیر فرودگاه ــ تهران یک‌میلیون تومان (۲۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر) کرایه درخواست کردند!

حال مسئولانی که بر ثبات قیمت‌ها در ایام نوروز تأکید دارند، ابتدا باید توضیح دهند که علت آن نابه‌سامانی‌ها در آن روز‌های برفی چه بود؟

البته این آشفتگی قیمتی منحصر به ماه‌های اخیر نیست و از سوی دیگر نگاه مسئولان وزارت راه و شهرسازی به وضعیت قیمت‌ها نیز نگران‌کننده است.

اسفند ۹۵ وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه مهرآباد در پاسخ به اعتراض فردی درخصوص تعرفه بالای پارکینگ این فرودگاه گفت: باید از شما بیشتر هم بگیرند. وی در حین بازدید در پاسخ به اعتراض فردی درخصوص نرخ حدود ۲۰۰ هزار تومانی تعرفه پارکینگ مهرآباد برای هشت روز، در استدلالی عجیب گفت: «با تاکسی بیایید چرا با ماشین - خودرو شخصی- می‌آیید. ما وظیفه نداریم برای کسی اینجا هشت روز پارکینگ تهیه کنیم، شما با تاکسی بیایید... باید بیشتر هم از شما بگیرند.» به این ترتیب در آستانه عید و به سنت نادرست گذشته، عموما کالا‌ها گران می‌شود. این افزایش قیمت منحصر به یک یا دو کالای خاص نیست و آشفتگی عمومی قیمت‌ها، مدیریت مسئولانی را زیر سؤال می‌برد که به جای تدبیر درست، شعار می‌دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 10اسفند 96، کدمطلب:۶۷۰۲۱۳، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
ایران تنها کشوری شاید باشد که در مواقع افزایش تقاضا به جای کنترل قیمت ها ؛ آن را به شدت بالاتر میبرند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین