پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی حرکت در راستای توجه به اشتغال پایدار، رفع بیکاری و اقتصاد پایدار کشور است.

شعار سال: سید احسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره بهنامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالاهای ایرانی،گفت:در سال جاری باید با تقویت تولید ملی بتوانیم از زیر بار تحریم‌ها و تهدیدها خلاص شویم.

وی با بیان اینکه مسئولان در سال جاری باید سیاست‌ها را بر مبنای حمایت از تولید ملی بگذارند، ادامه داد: هنگامی که رهبر معظم انقلاب سال جدید را بر مبنای حمایت از تولید ملی نامگذاری کرده‌اند باید تمامی بخش‌های که می‌توانند به تولید ملی کمک کنند را تقویت کنیم و در راستای سیاستگذاری کلان کشور قدم برداریم.

نماینده مردم سنندج در مجلس با بیان اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی برخی به دنبال مطرح کردن بحث تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن وتجارت هستند که این به زیان تولید ملی است، افزود: در این شرایط به دنبال آن هستیم تا وزارت بازرگانی درست کنیم که در تمام سنوات گذشته بیشترین سوابقی که ارائه کرده، حمایت از واردکننده و واردات بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس به تبعات تفکیک وزارتخانه‌ها اشاره کرد و گفت: اکنون وزارت صنعت و معدن و بازرگانی وجود ندارد. تصور کنیم که اگر همین امروز مصوب کنیم که وزارت صنعت، معدن وتجارت دو تکه شود، تا زمانی که ساختمان و سازمان جدید را تعریف کنیم و رئیس‌جمهور بخواهد دو وزیر جدید معرفی کند، مدت ها تولید را به چالش کشیده‌ایم. متاسفانه برخی در سال حمایت از کالای ایرانی دست روی وزارت خانه‌های گذاشته اند که لیدر تولید ملی کشور است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی حرکت در راستای توجه به اشتغال پایدار، رفع بیکاری و اقتصاد پایدار کشور است، اظهار داشت: لذا باید به تولیدات داخلی توجه کنیم تا شاهد توسعه داخلی و رشد اقتصادی در کشور باشیم.

علوی با بیان اینکه تمام شعارهای سال‌های اخیر نقشه راه است که باید با اراده و همت جمعی و استفاده از خرد جمعی و فرهنگ‌سازی بستر عملیاتی کردن کامل آنها را فراهم ساخت، گفت: فرهنگ‌سازی در راستای ترغیب و تشویق مردم به سمت استفاده از کالاهای ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد البته تولیدکنندگان نیز در این راستا رسالت مهمی به عهده دارند و باید با تولید کالاهای استاندارد و با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش زمینه تشویق و ترغیب مردم به استفاده از کالاهای ایرانی را فراهم سازند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 فروردین 97، کد مطلب: 1690506: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
0
0
حمایت از تولید داخل و خرید کالا های ساخت داخل میتواند عامل تقویت اشتغال در کشور باشد ؛ بسیاری از پیشرفت های کشور میتواند در گرو حمایت از همین تولید داخل باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین