پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲
استاندار فارس با اشاره به نامگذاري سال 97 به نام `حمايت از کالاي ايراني` گفت: توليد کالاي با کيفيت زمينه ساز تحقق شعار سال است و از اين رو، اين موضوع بايد مورد توجه صنعتگران باشد.

شعار سال: اسماعيل تبادار چهارشنبه در گردهمايي فرمانداران شهرستان هاي فارس افزود: حمايت از کالاي ايراني مقوله اي دو سويه است که در تحقق آن، هم مردم و هم توليدکنندگان داخلي نقش آفرين هستند.

وي اظهار کرد: اين باور عمومي بايد به گونه اي در جامعه نهادينه شود که توليدکنندگان با بهره گيري از تکنولوژي و فناوري مدرن با کيفيت ترين محصولات را توليد و مردم نيز با خريد اين محصولات از توليد و توليد کنندگان داخلي حمايت کنند.

استاندار فارس با بيان اينکه هيات دولت در راستاي عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري، خريد کالاي خارجي که مشابه داخلي آن وجود داشته باشد را ممنوع اعلام کرده است افزود: بهره گيري و استفاده از کالاي داخلي رونق توليد و افزايش اشتغال و رونق اقتصادي را به دنبال دارد.

تبادار در بخش ديگري از سخنان خود اظهار کرد: فرمانداران مي توانند با جامع نگري، فضاي عمومي شهرستان ها را رصد نمايند و با برنامه ريزي صحيح و اولويت بندي برنامه ها بخش قابل توجهي از مشکلات را مرتفع کنند.

استاندار فارس با بيان اين که از ابتداي انقلاب تا کنون دشمنان همواره سعي داشتند فشارها و سختي هاي مضاعفي را بر ايران اسلامي تحميل نمايند که به لطف الهي و به برکت خون پاک شهدا همه آنها بي اثر بوده است ابراز داشت: کار کردن در زماني که تنگناها فراوان و سختي ها افزون است فکر و تامل بهتر، برنامه ريزي ودقت بيشتر و همت بالاتري را طلب مي کند از اين رو اين امر مهم بايد در دستور کار همه مسئولان به ويژه مديران کل، فرمانداران و بخشداران قرار گيرد.

تبادار انگيزه را يکي از شاخصه هاي مهم مديران در جهت خدمت به مردم برشمرد و اظهار داشت: انگيزه مي تواند حلال بسياري از مشکلات باشد و مديراني که با انگيزه بالا کار مي کنند رسالت خود را به خوبي انجام مي دهند.

استاندار فارس با اشاره به اينکه زبان گفتگوي مبتني بر منطق ، استدلال و صداقت فرصت ساز خواهد بود گفت: با وجود همه تنگناها مراوده داشتن و ايجاد همسايگي کردن با مردم بسيار کارگشا واثر گذار خواهد بود و فرمانداران وبخشداران بايد ارتباط بيشتر و گسترده تري با مردم داشته باشند.

وي ضمن تاکيد بر نظارت بيشتر فرمانداران به زير مجموعه هاي کاري خود در شهرستان ها اظهار داشت: نظارت دقيق راه را بر سوء استفاده کنندگان احتمالي در همه حوزه ها خواهد بست و زمينه تخلف و فساد را کمرنگ و رضايتمندي مردم را افزايش خواهد داد.

نماينده عالي دولت در استان فارس اظهار داشت: فرمانداران ضمن تقويت ارتباط با احزاب، افراد سياسي و مرجع در شهرستانها زمينه پيشرفت و توسعه شهرستان خود را فراهم کنند.

وي در پايان به بحران خشکسالي و تنش کم آبي در استان فارس اشاره کرد و از فرمانداران و مديران خواست تا با نگاهي جامع و با برنامه ريزي و مديريتي صحيح و بهره گيري از روش هاي نوين آبياري و توسعه کشت هاي گلخانه اي در راه مديريت منابع موجود آب نقش آفرين باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 120180328201506021 ، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین