پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۵
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسوولان با برنامه ریزی و فرهنگ سازی، زمینه های لازم برای تحقق شعار امسال و خرید کالای ایرانی را فراهم کنند که به نفع تولید و اشتغال است.

شعار سال: آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره و افزود: تولید کنندگان باید روز به روز بر کیفیت کالاهای خود بیفزایند تا رغبت مردم برای خرید بیشتر شود.

وی ادامه داد:همه مردم و مسوولان مورد خطاب مقام معظم رهبری در زمینه شعار امسال هستند و انجام درست و دقیق امور ، یک کار مهم ، لازم و برای ایجاد تولید ، رونق اقتصادی و اشتغال مولد و مفید حیاتی است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: داشتن اعتماد به نفس توسط تولید کنندگان و همکاری مدیران اجرایی برای انجام شعار امسال یک ضرورت است و کوتاهی و بی تفاوتی به آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.

ناصری به ایام نوروز و تقارن آن با مناسبت های معنوی اشاره و با بیان اینکه یزد دارالعباده کشور است از مردم و مسولان برای برنامه ریزی در انجام برنامه های مناسب و حرمت نهادن به ایام تاکید کرد.

ناصری به یوم الله 12 فروردین ، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی اشاره و آن را مدیون سال ها جانفشانی اقشار مختلف مردم و به خصوص ایثار شهیدان راه حق و حقیقیت ذکر کرد.

وی ، برگزاری مراسم اعتکاف را فرصتی برای تهذیب نفس ، سازندگی روحی و کسب فضائل اخلاقی دانست و از مردم و جوانان برای بهره گیری هرچه بیشتر از آن را خواستار شد.

امام جمعه یزد میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت و به تفصیل در خصوص مناقب و فضائل این امام همام (ع) و همچنین شهادت حضرت زینب مطالبی ایراد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 10 فروردین 97، کدمطلب: 82874464، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
یک سری از صحبت های این ائمه جمعه باید توسط کارگروه هایی در سطح هر استان بررسی و عملی بشه وافعا حیفه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین