پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۱۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۴
امام جمعه اراک :رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال با حمایت مسئولان از تولید داخلی و خرید کالاهای ایرانی از سوی مردم محقق می شود.

شعار سال: آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک با اشاره به توانمندی حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی وظیفه مردم و مسئولانهای بالای کشور در زمینه های علمی ،فناوری ،نیروی انسانی متخصص و زیرساخت های توسعه ای تصریح کرد:برای نه گفتن به کالای خارجی در کنار حمایت از تولیدکنندگان و صادر کنندگان باید کیفیت محصولات تولید داخل در حد قابل قبولی افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه ها به مشکلات پیش آمده از ناحیه واگذاری غیر کارشناسی صنایع در استان گفت:مسئولان باید در واگذاری صنایع به بخش خصوصی دقت کنند تا مشکلاتی برای جامعه کارگری ایجاد نشود و نباید اجازه دهند سایر واحد های صنعتی سرنوشت مشابه هپکو را تجربه کنند.

آیت الله دری با تبیین اهمیت مشارکت حداکثری و رای آری مردم به نظام جمهوری اسلامی در 12فروردین سال58 خاطر نشان کرد: این حماسه ماندگار ،نمایشی از وفاداری ملت ایران به امام خمینی و انقلاب اسلامی بود .

خطیب جمعه اراک به اهمیت صیانت از منابع طبیعی و حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش چشمگیر بارندگی ها ،موضوع کمبود منابع آب در استان مرکزی جدی است و همه باید با مصرف درست و صرفه جویی از بروز تنش آبی در سالجاری جلوگیری کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 10 فروردین 97، کدمطلب:۲۰۸۸۷۰۹، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
من میگم ابتدا وظیفه مسدولین بعدش مردم...الان مردم چشمشون به دست مسئولینه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
من که میگم در همه جایگاه ها بیشتر از همه مسئولین موظفند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین