پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری «حمایت از کالای ایرانی» برای سالجاری، گفت: رمز موفقیت کشور و راه برون رفت از مشکلات حمایت از تولید و کالای ایرانی است.

شعارسال: دکتر منوچهر جمالی روز ۹ فروردین در حاشیه دیدار با مدیركل اوقاف و امورخیریه استان گیلان درباره برپایی طرح آرامش بهاری، اظهار کرد: این كار فرهنگی یک طرح زیبا و ظریف و هوشمندانه است و باید همه مسئولین از برپایی اینگونه طرح های فرهنگی حمایت كنند.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از فعالیت روحانیون اعزامی از قم و دوره دیده در خیمه‌های معرفت بقاع شاخص مجری طرح آرامش بهاری در گیلان، افزود: این روحانیون مردم را دعوت به آرامش، دین، نظام و انقلاب می‌کنند.

وی تاکید کرد: روش کار این روحانیون که با آرامش و طمانینه همراه است بسیار کار ارزنده‌ای است.

جمالی گفت: اثر گذاری این کار فرهنگی بر عمق جامعه تا حدی خواهد بود که اگر ادامه پیدا کند و گسترش کار بیشتر شود می‌توان گفت بخشی از رسالت ترویج دین و ارزش‌های اسلامی در حوزه اوقاف انجام شده است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم کمک همه مسئولان به برگزاری طرح آرامش بهاری، گفت: همه از بالاترین مقام اجرایی استان تا مسئولان شهرستان باید به برگزاری این طرح کمک کنند.

وی یادآور شد: ائمه جمعه می‌توانند بسیار اثر گذار باشند چراکه حضور ائمه جمعه و مسئولان و تشویق و دعوت مردم به مشارکت در طرح‌های فرهنگی اثر گذاری این فعالیت‌ها را دو چندان خواهد کرد.

جمالی اضافه کرد: همین که شنیده می‌شود زوجی قصد جدایی داشتند و با حضور در خیمه معرفت طرح آرامش بهاری در بقاع و مشاوره گرفتن از روحانیون مجرب اختلافشان برطرف شده، بیانگر اثر گذار بودن طرح آرامش بهاری است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی این صمیمیت و آرامش در خانواده ایجاد شود اثرش در جامعه هم مشهود و محسوس خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی درباره استقبال کودکان از طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت گفت: بیشتر مخاطبان این طرح در بقاع متبرکه کودکان و نوجوانان هستند.

جمالی اضافه کرد: اوقاف گیلان می‌تواند از این طرح بستری برای معرفی داشته‌های گردشگری خود به زائران و مسافران فراهم کند.

وی در خصوص شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است، بیان کرد: امیدوارم این حرکت عظیم فرهنگی در حد یک شعار باقی نماند و به مرحله عمل برسد.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رمز موفقیت کشور و راه برون رفت از مشکلات حمایت از تولید و کالای ایرانی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایکنا، تاریخ انتشار: 9فروردین1397 ، کدخبر: 3702330: www.iqna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
تنها با این راهه که میتونیم اقتصاد بیمار میهن عزیزمونو درمان کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین