پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۸۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
یک عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: باید برای ترویج فرهنگ حمایت از کالای تولید ایران از سوی حاکمیت و سه قوه تسهیل‌گری هایی صورت گیرد.

شعار سال: پیام مجرد در ارتباط با ضرورت توجه به شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته بارها رهبری شعار سال را با توجه به حوزه اقتصادی انتخاب کردند؛ پیش از این هم در شعارها موضوع اهمیت حمایت از کالای داخلی را داشته‌ایم. در موضوع شعار دو سال قبل یعنی اقتصاد مقاومتی نیز به تولیدات ملی توجه شده بود.

وی ادامه داد: اما متاسفانه آنچنان که باید به موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و حمایت از تولیدات ایرانی توجه نشده است . مطمئنا شعار طرح شده شعار مبارکی است، اما در مسیر اقدام تا عمل برای رسیدن به تحقق این شعار اتفاقات مختلفی می ‌افتد، بنابراین بخش‌های مختلف حاکمیتی باید همراه با این شعار شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جوانان اصلاح طلب چند سالی است که کمپین حمایت از تولیدات داخلی را ایجاد کرده و در راستای ترویج این فرهنگ قدم برداشته‌اند. به تازگی وزارت صنعت و معدن به این جوانان لبیک گفته و با آنان همراه شده است. پس می توان گفت که جوانان پیش رو در حمایت از صنعت و تولیدات داخلی هستند.

وی افزود: از آنجا که قشر جوان ایرانی از جمله پرمصرف‌ترین اقشار جامعه ایرانی هستند باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را میان این قشر ترویج کرد، جوانان نخبه و کارآفرین ایرانی برای فعالیت در حوزه تولیدات داخلی نیازمند حمایت حاکمیت، دولت و دو قوه دیگر هستند.

مجرد خاطر نشان کرد:‌ از آنجایی که رهبری گفته‌اند حمایت از کالای نهایی تولید شده در ایران باید انجام گیرد ما نیز باید سیاست گذاری را به سمتی ببریم که این امر برای مهم به راحتی محقق شود. از سوی دیگر باید تلاش کنیم تا کارگران ناراضایتی‌هایی که در سال 96 داشته دیگر در این سال نداشته باشند. اگر ما از کالای ایرانی حمایت کنیم باعث اشتغال و تولیدات روزافزون می شویم.

وی در ادامه گفت: فراموش نکنیم که قوه مققنه و قضاییه نیز باید نقش تسهیل کننده در این امر داشته باشند. در حوزه اداری به ویژه کارآفرینی جوانان ایرانی باید تسهیل‌گری‌هایی انجام گیرد. بروکراسی ‌های اداری همچون سنگی در مسیر حرکت جوانان قرار گرفته است که باید برداشته شود.

ریییس شاخه جوانان حزب اسلامی کار در پایان تصریح کرد: با حمایت تمام نهادهای حاکمیتی می توانیم کیفیت تولیدات داخلی را افزاییش دهیم در این صورت است که میل و رغب مردم برای خرید کالای ایرانی افزایش می یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 9 فروردین 97، کد مطلب: 97010901683: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین