پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
عضو کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مردم و دولت در تحقق شعار سال۹۷ گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهیم درِ واردات را به‌روی کالای خارجی ببندد و دولت به هزار و یک بهانه کالایی را وارد نکند که نمونه داخلی آن را داریم.
شعارسال: نادر قاضی‌پور اظهار داشت: «رهبر فرزانه انقلاب همواره به‌فکر مسکن، اشتغال و معیشت مردم هستند و چندین سال اخیر درباره اقتصاد مقاومتی که منشأ اشتغال جوانان است، سخن می‌گویند».

وی گفت: «امیدوارم مغازه‌های ما کالای ایرانی به‌فروش برسانند و کالای ایرانی را تبلیغ کنند و از مردم شجاع با قومیت‌ها، مذاهب و گویش‌های مختلف که تابع رهبری هستند می‌خواهم کالای ایرانی مصرف کنند».

قاضی‌پور افزود: «هر کس یک خودروی ایرانی سوار شود، یعنی یک خانواده ایرانی صاحب اشتغال شده است؛ هر کس یک خودروی خارجی سوار شود بدین معناست که یک خانواده ایرانی را از کار [محروم کرده است]».

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: «امیدوارم تولیدکننده ایرانی نیز هم به کیفیت و هم به قیمت اهمیتی خاص دهد و در حوزه صادرات تلاش کنند و به‌فکر صادرات باشند و از آقای روحانی نیز می‌خواهیم درِ واردات را به‌روی محصولاتی که دارای تولید در داخل هستند، ببندد».

قاضی‌پور ادامه داد: «دولت به هزار و یک بهانه کشتی و دارو و... وارد نکند که خودمان نمونه داخلی آن را داریم. با تولید داخلی می‌توان نشاط را به جامعه تزریق کرد و این جامعه جوان و فعال و پویا خواهد شد و به اهداف عالیه قرآن کریم دست می‌یابیم».

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان ساخت: «از آنجا که ایران اسلامی با کلمه خداوند متعال حکومت خود را آغاز کرده؛ باید به دنیا ثابت کنیم با قرآن کریم نیز می‌شود جهان را اداره کرد».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 9 فروردین 1397 ، کدخبر: 1689558 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین