پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۹۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
عبدالحمید نادریان در خصوص نامگذاری سال 97 برای حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نام گذاری سال حمایت از کالای ایرانی ، می تواند پتانسیل درونی کشور را آزاد کند. هشت و نیم میلیون کارمند حقوق بگیر دولتی را سوار قطار دولت کردیم و می‌خواهیم ایران را توسط این سیستم دولتی اداره کنیم؟اختلاف های منطقه‌ای و ناحیه‌ای و فساد و بوروکراسی سیستم های اداری ایران یکی از موانع بزرگ تولید در کشور محسوب می شوذ. تعصب به تولیدات داخلی هر کشور ابتدایی ترین شعار لیدرهای آن کشور است. شما تعصب به مصرف و خرید کالای تولید داخل را از همین آلمان ها یاد بگیرید.

شعار سال: عبدالحمید نادریان مدیرعامل شرکت توسعه پترو صنعت دریا و فعال صنعت نفت در خصوص نامگذاری سال 97 برای حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نام گذاری سال حمایت از کالای ایرانی پتانسیل درونی کشور را آزاد کرد.

وی افزود: 50% نفت، گاز و میعانات گازی دنیا در خلیج فارس و کشورهای اطراف خلیج فارس قرار دارد. خام فروشی بزرگترین چالش کشورهای حاشیه خلیج فارس است. اما چالش بزرگ دیگری که در اقتصاد کشور ما وجود دارد، اقتصاد دولتی است. هشت و نیم میلیون کارمند حقوق بگیر دولتی را سوار قطار دولت کردیم و می‌خواهیم ایران را توسط این سیستم دولتی اداره کنیم.

این فعال صنعت نفت بیان کرد، 90 %بودجه کشور صرف حقوق و اداره کردن شرکت های دولتی می‌شود. در حال حاضر آزاد کردن پتانسیل درونی جوانان و فرمان آتش به اختیار یعنی هر جوان ایرانی را مانند یک امیر کبیر تربیت کنیم. امید بستن به سرمایه‌های خارجی هدر دادن وقت و پتانسل درون ایران است. در پنج سال مدیریت دولت روحانی مشخص شد که خارجی‌ها دنبال گسترش بازار کشورشان هستند. خارجی‌ها نیامده و نمی آیند. هر وقت هم بیایند تا دار و ندار ایران را غارت نکند نمی روند.

نادریان بیان کرد، اعتماد به سرمایه داخلی الفبای حرکت سرمایه گذاری پایدار در ایران است. ظرفیت اقتصاد ایران سالانه 400 میلیارد دلار است. نقدینگی ایران 1500 میلیارد تومان است. بزرگترین چالش ما عدم شناخت پتانسیل درونی جوانان تحصیل کرده است. بزرگترین جنگ در دنیا جنگ تعرفه‌ها است. برآیند و نتیجه ملاقات و جلسات بزرگان و سران حکومت ها و تمدن ها به میزان درصد تعرفه و مبادلات اقتصادی ختم می‌شود. چینی‌هاسالی بیست میلیون کار پایدار تولید می کنند، الفبای حرکت آنها کار است که توانستند بازار دنیا را فتح کنند.

تعصب به خرید و مصرف کالای تولید داخل را از آلمان‌ها یاد بگیرید

با آرزوی وام گرفتن از بانک جهانی مشکل اقتصاد ما حل نمی‌شود. اختلاف های منطقه‌ای و ناحیه‌ای و فساد و بوروکراسی سیستم های اداری ایران یکی از موانع بزرگ تولید در ایران است. این فعال صنعت نفت با بیان مثالی در خصوص اقتصاد آلمان گفت: این راهبرد اقتصادی اجتماعی آلمان است که به نظام اقتصاد آلمان فرمان می دهد. سیاست تعرفه‌ها با آموزش و تحقیق در دانشگاه های آلمان به خودرو، ابزارالات و پتروشیمی آلمانی منتج گردید. تعصب به تولیدات داخلی هر کشور ابتدایی ترین شعار لیدرهای آن کشور است. شما تعصب به مصرف و خرید کالای تولید داخل را از همین آلمان ها یاد بگیرید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نود اقتصادی، تاریخ 14 فروردین 97، کد طلب: 2111877: www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین